יום חמישי, 23 בפברואר 2017

אליפות בתי הספר 2017: הפעם בלי גביעים



היום (23 בפברואר 2017) התקיימה אליפות בתי הספר בברידג'. גם השנה התקיים האירוע בבית דני בתל אביב בהשתתפות מאות תלמידים מבתי ספר מכל הארץ.
גם השנה אורגן האירוע באופן מעולה על ידי מושיקו מיוחס האחראי על בתי הספר בהתאגדות הישראלית לברידג'.

השילוב של משחק ברידג', מפגש עם ילדים מכל רחבי הארץ (ילדים מהדרום, הצפון והמרכז, ילדים מהמגזר הערבי, ילדים מהמגזר הדתי ועוד) וארגון מסודר איפשר לילדים חוויה מהנה. 
הזוכים בשלושת המקומות הראשונים בכל תחרות קיבלו גביעים מיו"ר איגוד הברידג' הישראלי, גלעד אופיר, וממנכ"לית האיגוד אוריה מאיר.

אי אפשר שלא לציין את תרומתם החשובה של מורים לברידג' בבתי ספר שלימדו את הילדים, הכינו אותם לאירוע וליוו אותם במהלך האירוע עצמו. 
אמנע מלציין שמות. מספר המורים העושים במלאכה גדול וחסר לי שבטעות אשכח מישהו. 

גם הפעם הבאתי לתחרות את התלמידים שלי מבית ספר "שחקים" למחוננים ומצטיינים במעלה אדומים. הפעם השתתפו בתחרות חמישה זוגות תלמידי בית הספר.

בשונה ממרבית הפעמים הקודמות, אף זוג מתלמידיי לא סיים באחד משלושת המקומות הראשונים בתחרות כלשהי. כל התלמידים שלי נהנו מהאירוע.

למרות שלא זכו במקומות ראשונים, השיגו התלמידים תוצאות ראויות להערכה.

הצטיינו במיוחד שני זוגות. האחים יאיר ואורי פישלר שיחקו בתחרות ברידג' למתקדמים. זוהי התחרות החזקה ביותר באירוע והשתתפו בה גם צעירים הנכללים בנבחרת ישראל עד גיל 16, שתנסה להגן על תוארה כאלופת העולם.

יאיר ואורי זכו במקום החמישי מתוך 12 זוגות במזרח-מערב עם תוצאה של 53.75%. זו הפעם הראשונה שתלמידים שלי משיגים תוצאה של מעל ל-50% בתחרות הזו.
לתוצאות המלאות של התחרות לחצו כאן.

גם אביה יזדי וישראל קרבצוב השיגו תוצאה מרשימה מאד. ישראל ואביה סיימו במקום התשיעי מתוך 59 זוגות בצפון-דרום בתחרות מיני ברידג' עם שליט. הם השיגו 63.72%. 
גם שלושת הזוגות הנוספים מבית הספר שיחקו בתחרות מיני ברידג' עם שליט והשיגו תוצאות מכובדות.
לתוצאות המלאות של תחרות מיני ברידג' עם שליט לחצו כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...