יום ראשון, 24 ביוני 2018

תחרות הזוגות המעורבים: התחרות שבה לא הייתי אמור להשתתף.



היום (24 ביוני) התקיימה בפסטיבל הברידג' הבינלאומי תחרות לזוגות מעורבים. עד היום בשעה 11:00 בבוקר לא מצאתי שותפה. תודה לישראל ידלין שניסה לעזור לי למצוא שותפה.
בימים האחרונים כבר השלמתי עם זה שהשנה לא אשחק בתחרות הזו.
הכנתי לי תוכניות אחרות לאותו היום. בעיקר עבודה.

בשעה 11:00 בבוקר קיבלתי הודעת דוא"ל מחנה גיא, שהציעה לשחק איתי, אם לא מצאתי עדיין שותפה. 
לא הכרתי את חנה קודם ובוודאי שלא שיחקתי איתה בתחרויות.

אחרי התלבטות קצרה, החלטתי לשנות את התוכניות שלי ובכל זאת לנסות לשחק איתה. 
הספקנו לתאם שיטת משחק רק רבע שעה לפני התחרות.

זה הסתיים טוב. סיימנו במקום השישי המכובד מתוך קצת יותר ממאתיים זוגות. במקום הראשון זכו רון פכטמן ונוגה טל לפני ליאור אורמן ואאידה מינזלי. במקום השלישי סיימו כוכבה ואדריאן שוורץ.
לתוצאות המלאות לחצו כאן

חנה שיחקה היטב לכל אורך התחרות וברמה האישית היה נעים לשחק איתה. לפי מבחן התוצאה, כנראה שגם אני לא שיחקתי כל כך רע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...