יום שני, 27 במאי 2019

כבר לא מקווה שמכבי ת"א(כדורסל) תטאטא את הפועל ת"א


בפוסט קודם ציינתי כי אני מקווה שמכבי תל אביב  תנצח את הפועל תל אביב 0:3 במשחקי הפלייאוף בכדורסל, זאת למורת שאני באופן טבעי מקווה שכל קבוצת כדורסל ישראלית שמשחקת נגד מכבי תל אביב תנצח אותה. אחרי אתמול התוצאה היא 0:2 למכבי תל אביב. 

בינתיים שיניתי את דעתי ומצידי הפועל תל אביב יכולה לנצח את הסדרה 2:3. זה כמובן לא מציאותי בגלל יחסי הכוחות. יותר מציאותי 0:3 למכבי תל אביב.

מה גרם לי לשנות את דעתי?

הסיבה לדעתי הקודמת היא שניצחון של הפועל תל אביב באחד המשחקים היה גורם לזה שהמשחק הרביעי היה מתקיים בהיכל שלמה בתל אביב ביום שני הקרוב ה-3 ביוני. במקרה כזה לא היו מתקיימות תחרויות בימי ראשון ושני בפסטיבל הברידג' הבינלאומי בתל אביב, שמתחיל ביום שישי ה-31 במאי ומסתיים ב-6 ביוני.
פסטיבל הברידג' הבינלאומי מתקיים בהיכל שלמה.

בינתיים מצאה ההתאגדות הישראלית לברידג' פיתרון לבעיה: דחיית המשחקים מיום ראשון ושני ליום שישי ושבת, אם אכן תנצח הפועל תל אביב באחד המשחקים.

כל הכבוד להתאגדות הישראלית לברידג' על היכולת למצוא פיתרון בזמן כה קצר!!!

2 תגובות:

  1. אבי ידידי,
    אני חולק עליך בגדול. אני עדיין מקווה שמכבי ת"א (כדורסל) תטאטא את הפועל ת"א, ולחלוטין לא משנאת "האדומים" (שאינה בוערת בקרבי כלל ועיקר).
    אמנם, נאה פעלה הנהלת ההתאגדות כשמצאה חלופה כלשהי ליומיים שיאבדו לפסטיבל אם ח"ו "האדומים" ינצחו במשחק השלישי שיתקיים ביום חמישי הקרוב, אולם חלופה זו פוגעת בעיקר (אך לא רק) בשתי קבוצות מוגדרות היטב של חברי ההתאגדות: כלל שומרי השבת (שממילא חשים מקופחים די בצדק כשהם נאלצים לוותר על מרבית התחרויות הרשמיות של ההתאגדות הנערכות בשבתות), ואלה שתכננו מקודם חופשה או פעילות אחרת לסוף השבוע וייאלצו לבחור בין ביטול הפעילות המתוכננת או ויתור על ההשתתפות בפסטיבל. לגבי הקבוצה השניה, בל נשכח, שהמכורים לפסטיבל מתכננים הרבה שבועות מקודם את לוח פעילותם לשבוע הפסטיבל, וקביעת חופשת ארגעה בסוף השבוע לאחר שבוע מאמץ ספורטיבי-מחשבתי של הפסטיבל מקובלת מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. עמירם ידידי, תודה על הערתך
      בהחלט יש מין הצדק בדבריך. מודה, לא הייתי מספיק רגיש לכך שיש אנשים שייפגעו מכך בכלל ודתיים בפרט. הבעיה היסודית היא שנוצר מצב לא סביר וצריך לחפש את הרע במיעוטו. ההתאגדות מצאה בטווח זמן קצר פיתרון שהוא הרע במיעוטו בנסיבות שנוצרו. כמובן שלגבי העתיד בשנים הבאות צריך לבחון האם יש חלופות שבהן לא יקרה מה שקרה בהיכל שלמה השנה.

      מחק

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...