יום רביעי, 29 ביולי 2020

הרואה (חלקית) ואינו נראה ב-BBO



מעולם לא התחברתי ל-BBO כבלתי נראה Invisible. לא היה לי צורך בכך. 
האמת היא שלא היה לי צורך לנצל אופציה דומה בדפדפן Chrom. 
אני בטוח שגם לתלמידים הלומדים אצלי ולתלמידים הלומדים אצל מורים אחרים ב-BBO אין צורך אמיתי בזה. 

כשזה קורה לתלמידים זו בעיה. המורה לא רואה את התלמיד מחובר ולכן לא "מושיב" אותו בשולחן לימוד. התלמיד לא רואה שהמורה ותלמידים אחרים מחוברים. הוא פונה למורה. 
המורה לא תמיד מבין מה קרה.
המורה מפסיק את מה שהוא עושה ומתחיל לחשוב כיצד לפתור את הבעיה. כל התלמידים נפגעים.

בפוסט זה אסביר כיצד זה קורה ואבקש מתלמידים שלי להקפיד שזה לא יקרה. כמובן שגם לתלמידים של אחרים מומלץ לנהוג באופן זהה. 



זהו החלק הרלוונטי של מסך ההתחברות ל-BBO. שימו לב שמתחת למילים Log In יש שתי תיבות.
העליונה Remeber me. אצלי היא מסומנת ב-V. כלומר: אין צורך שבכל פעם שאני נכנס לאתר אקליד את הסיסמה.

התיבה שמתחתיה נקראת Invisible. לו הייתי מסמן אותה הייתי מתחבר כ-Invisible. 

ייתכן שתלמיד סימן אותה בטעות או בגלל חוסר הבנה של משמעות הסימון ולכן נכנס כ-Invisible. 

כל מה שנדרש מתלמיד המתחבר לשיעור הוא לפני שהוא לוחץ על Log In זה לבדוק האם תיבת ה-Invisible מסומנת. אם היא מסומנת, עליו לבטל את הסימון ורק אז ללחוץ על Log In

אם ביטלתם את הסימון, בפעם הבאה שתתחברו התיבה הזו לא תהיה מסומנת.

בהצלחה!!!


נ.ב.

אני מלמד ברידג' באינטרנט - אתם מוזמנים להצטרף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...