יום רביעי, 23 בדצמבר 2020

השיעור הראשון בברידג' מקוון למתחילים

 

תמיד יש פעם ראשונה. אתמול הייתה הפעם הראשונה שלימדתי מתחילים, שאינם יודעים את חוקי המשחק,  באופן מקוון דרך האינטרנט. 

ללמד מתחילים ברידג' דרך האינטרנט זה עבורי שינוי פרדיגמה.

אני חייב ללמד באופן שונה לחלוטין מאשר בשיעורים פרונטליים.


בשיעורים פרונטליים אני מלמד כפי שמלמדים בהתאגדות תלמידים בבתי ספר. קודם מלמדים מיני ברידג'. רק כשמסיימים מיני ברידג' לומדים הכרזה בברידג'. 


התפיסה שלי היא שלומדים מעט מהחוקים ומיד משחקים עם החוקים המועטים שלמדו. בהדרגה מוסיפים חוקים והמשחק משתנה. 

אי אפשר ללמד כך באינטרנט משום שעל מנת לשחק באתר אינטרנט צריך להכיר את כל חוקי המשחק. 


הסרטון של השיעור הראשון נמצא בערוץ שלי ב-You Tube. לצפייה בסרטון לחצו כאן. אם תצפו בתחילתו תבינו מהי הגישה שלי ללימוד מקוון של כאלה שאינם מכירים את חוקי המשחק. 


עדיין אפשר להצטרף לקבוצה הזו. המעוניינים מוזמנים לפנות אלי בטלפון: 054-4480616 או בדוא"ל avi.rosenthal@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...