יום ראשון, 23 במאי 2021

אליפות הארץ לסניורים: גמר א' 2021

 

כפי שכתבתי בפוסט קודם אתמול ושלשום (21 ו-22 במאי 2021) השתתפתי בגמר א' באליפות הארץ לסניורים, שנערך פרונטלית ברעננה.

נהנתי מאוד לשחק ליד שולחן ברידג' אחרי כמעט שנה וחצי שלא שיחקתי ברידג' ליד שולחן ברידג'. 

בתחרות זכו ניר גרינברג ואבי קליש לפני אמנון רוסלר ורוני הרצקה. במקום השלישי סיימו אפרים טרגן ויובל שחר. לתוצאות המלאות לחצו כאן


תחרות מתישה


כשמשחקים משעה 10:00 בבוקר עד אחרי שעה 17:00 זה מעייף. כשמשחקים כך במשך יומיים רצופים זה מעייף יותר. זה מעייף במיוחד אנשים בגיל מבוגר. יש כאלה שנמצאים גם כמה שעות על הכביש עד לבניין ההתאגדות לברידג' ברעננה. 

באופן אישי, אני נסעתי מירושלים ובחזרה לירושלים בכל אחד מהימים. יש כאלה שהגיעו ממקומות רחוקים יותר. 

התוצאה היא קושי בשמירה על ריכוז ולא מעט שגיאות. 

חשוב לא לבזבז אנרגיה על דברים פחות חשובים. אחד הדברים הפחות חשובים הוא התמקדות בידיים שכבר שוחקו במקום ביד הנוכחית.

ההתמקדות בשאלה האם הרווחנו או הפסדנו 2-3 IMPS? אינה בעלת משמעות ובעיקר כבר מאוחר לתקן את זה. 

לי קל לראות את הידיים בהם הייתה קטסטרופה בגלל טעות שלי. קל לי לראות גם את הידיים שהסתימו רע מאוד על אף שעשיתי את מה שצריך לעשות. הידיים הגרועות האחרות הרבה פחות משמעותיות. 

אני משתדל לא להתעסק בדיונים ובהשערות: האם הרווחנו או הפסדנו על יד מסוימת שכבר שוחקה? 


התוצאות האישיות שלי


השותפה שלי ואני הגענו עם מקדמה שלילית מהמוקדמות. המושב הראשון היה מוצלח ובסיומו היינו במקום השלישי. גם שני המושבים הנוספים ביום הראשון היו סבירים והתוצאה בהם הייתה חיובית. ביום השני שיחקנו הרבה פחות טוב, בעיקר במושב השני והשלישי, והתדרדרנו עד למקום ה-21 מתוך 28 זוגות. 

למרות זאת, היו כמה ידיים שבהן היטבנו לשחק. לחלק מהידיים אתיחס בפוסטים הבאים. 


 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...