יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

♦2 Multi: כולם מדברים עליה ורבים משחקים אותה



הקונבנציה 2 Multi, בגרסתה המודרנית הופכת ליותר ויותר פופולארית.
בירחון האחרון כתב רם סופר מאמר מעניין על הקונבנציה. בהרבה קורסים לשחקני תחרויות לומדים אותה ולכן נתקלים בה יותר ויותר בתחרויות.

היא כל כך פופולארית, שאפילו אני התחלתי לשחק אותה עם אחת השותפות שלי. בגרסה שאני משחק הכרזת 2 והכרזת  2 שמורות לידיים עם עד 11 נקודות ו-5-5 בסדרה המוכרזת ובסדרת מיינור.

לא שהתאהבתי פתאום בקונבנציה. אני רוצה לבחון אותה גם מזוית של מי שמשחק אותה, על מנת להבין אותה יותר לעומק.

לטובת קוראים המעוניינים בכך, ריכזתי קישורים לכל הפוסטים שלי בנושא. הפוסטים מתייחסים לגרסה שהייתה מקובלת בעבר ובה יש גם אופציה ליד חזקה עם אורך במיינור. בגרסאות המודרניות, כבר הבינו שהכרזה כזו עם יד חזקה המבוססת על סדרת מיינור היא לא ממש מוצלחת.

מדוע ♦2 Multi היא קונבנציה לא טובה ומדוע בכל זאת מצליחים כשמשחקים אותה? 


מי לא יודע להתגונן נגד ♦2 Multi?


הגנה נגד ♦2 Multi: השיטה האנגלית Dixon


הגנה נגד ♦2 Multi: השיטה האמריקאית ACBL


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...