יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

הגנה נגד Precision: יותר גרוע ממה שחשבתי



בפוסט: "פעם שיחקתי Precision היום אני משחק ברידג'", טענתי שההתערבות של השותף שלי במכרז באמצעות הכרזת Double, אחרי פתיחה של 1, המבטיחה 16 נקודות או יותר, הייתה מסוכנת מדי.
כשאנחנו פגיעים, עם פחות נקודות מהיריבים אסור להתערב בהכרזה המבטיחה 5-5 בסדרות המייג'ור כשסדרות המייג'ור אינן מספיק איכותיות. החשש הוא שהיריבים יכפילו חוזה בגובה 2.

באותו פוסט התנצלתי על כך שלא צרפתי את היד עצמה משום שלא הייתה ברשותי. עכשיו קיבלתי אותה והיא מצורפת להלן.


אני לא יודע מה בדיוק עבר בראש של השותף שישב במזרח לפני שהוא החליט לחרוג מהשיטה ולהכפיל עם יד של 4-4 בסדרות המייג'ור בניגוד גמור לשיטה שסיכמנו.

עם התאמה של 4-2 או 4-1 בחוזה מוכפל בגובה 2 זה היה מסתיים הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי.

תגובה 1:

  1. זה נצר (אני מגיב מהמחשב של בת הזוג שלי)

    1. די ברור ״מה עבר לשותך שלך בראש״ הוא הכריז דאבל על 1 קלאב טבעי שזה יש לו נקי....
    2. גם לא כל כך ברור לי מה רע בחוזה של 1 קלאב - דאבל - (נניח אפילו רידאבל) - פס (ממך) - פס - פס - פס.
    אפילו אם השותף הבטיח 5-5 במיג׳ורים אני עדין מכריז פס על 1 קלאב-דאבל-רידאבל ושינחשו הם.

    וחוץ מזה אני בכלל לא מבין מה רע בכניסות נגד 1 קלאב 16+ פגיע כשאני גם פגיע ויש לי 4-4 במיגורים.

    הצרה עם ההכרזה של השותף שלך זה שיש לו יותר מדי נקודות לא פחות מדי.
    למשל בלי הנקודות במיינורים אני חושב שהכניסה שלו אגרסיבית אבל סבירה (כמובן לא אם הוא סיכם 5-5. אבל לא הייתי מתנגד לסיכום שבפגיעות שווה אפשר להכנס עם QTxx AT9x xxx xx.) הבעיה עם הכניסה עם 13 נקודות זה שבסיכוי טוב אין להם משחק ואז -200 בטופ בוטום יהיה מאד רע)

    השבמחק

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...