יום שני, 3 ביולי 2017

ביום הכי גרוע שלי בפסטיבל השגתי את הנקודות הנדרשות לדרגת רב אמן




תחרות הקבוצות BAM היום הייתה התחרות בה שיחקתי רע. ללא שום השוואה ליתר התחרויות בהן שיחקתי. 
בשנה שעברה זו הייתה התחרות המוצלחת ביותר של הקבוצה שלנו. אז סימנו במקום ה-13. 

השנה סימנו במקום ה-38. במקום הראשון זכתה נבחרת פולין אחריה קבוצת Understanding בה שיחקו שני זוגות מנבחרת ישראל (אילן ברקת ואסף לנגי  ואמיר לוין ויוסי רול). במקום השלישי סיימה קבוצת בנירי עילי (בנירי עילי וניר חוטרובסקי, ארן ורשבסקי ודן ישראלי). לתוצאות המלאות לחצו כאן.

בסיבוב הראשון הפסדנו. בשני הובסנו על ידי קבוצה מסקוטלנד שסיימה במקום החמישי. יותר לא הפסדנו. ניצחנו בשלושה מפגשים סויימנו בתיקו בשלושה מפגשים.
באופן אישי לא הייתי מספיק חד ומרוכז ולא שיחקתי טוב. בכל יתר התחרויות עד היום שיחקתי טוב יותר.

שני דברים שקרו היום

1. צברתי בתחרות היום 6 נקודות ארציות. חמש נקודות היו נדרשות לי לקבלת לדרגת רב אמן. 

2. השותף שלי רן בן אפרים ואני הפסקנו להשתמש בקונבנצית Checkback Stayman. במקום זה אנחנו משחקים XYZ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...