יום שבת, 5 בפברואר 2022

עדכונים למהדרורה 2 של הכרזות התערבות למתחילים פשוט והגיוני

 

 

בכל אחד מהספרים שלי, כמו בכל ספר אחר, יש טעויות. קוראים של הספרים, ובעיקר תרגול עם תלמידים שלי במהלך השיעורים, מגלים טעויות כאלה. 

רוב הטעויות הן טעויות הגהה או טעויות לא מהותיות אחרות ובכל זאת עדיף לתקן אותן.  

כשאני מגלה טעות אני מבצע שתי פעולות:

1. כותב את הטקסט לפני הטעות ואת התיקון בקובץ השלמות ותיקונים. אני מציין כמובן באיזה פרק ובאיזה עמוד מדובר. 

2. מתקן את הטעות בקובץ המכיל את הספר. 

אחרי שמצטברות טעויות שהתגלו, אני שולח עדכונים לרוכשי הספר. 

פוסט זה עוסק בהפצת עדכון לספר הכרזות התערבות למתחילים פשוט והגיוני מהדורה 2.

את הספר רכשו קוראים באחד משלושה אופנים. אופן הטיפול בעדכון שונה בין שלושת דפוסי הרכישה.

 

רכישה מקוונת כ-PDF 


אלה שרכשו ספר באופן מקוון קיבלו מהדורה 2 של הספר. הספר שהם רכשו כולל את כל התיקונים וההשלמות עד למועד בו קיבלו את הספר. תיקונים מאוחרים יותר אינם בספר שבידיהם. 

הם יכולים לבחור באחת משתי אפשרויות:

אפשרות 1: להוריד את העדכון (ראו פסקה אחרונה בפוסט) ולבדוק מה חסר, אם חסר

את מה שחסר הם יכולים לצרף מודפס או לתקן בספר בעצמם.


אפשרות 2: שליחת הודעת דוא"ל לדוא"ל שלי 

את ההודעה יש לשלוח לכתובת הדוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com ולכתוב שמבקשים עותק עדכני של מהדורה 2.

אשלח להם העתק מעודכן של הספר.


רכישה של ספר מודפס מהדורה 2 


משלוח ספר מודפס מעודכן כרוך בעלויות הדפסה ולכן לא יישלח ספר מעודכן. 

גם עליהם לבחור באחת משתי אפשרויות:

אפשרות 1: להוריד את העדכון (ראו פסקה אחרונה בפוסט)

את השינויים והתוספות הם יכולים להדפיס ולהצמיד כל תיקון לדף המתאים בספר.


אפשרות 2: שליחת הודעת דוא"ל לדוא"ל שלי

את ההודעה יש לשלוח לכתובת הדוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com ולכתוב שמבקשים עותק עדכני של מהדורה 2.

אשלח להם העתק מעודכן של הספר.

שימו לב שהמשמעות היא עבודה באופן שונה עם הספר. במקום ספר פיזי כרוך משתמשים בקובץ PDF. לא לכל אחד זה מתאים.


רכישה של ספר מודפס מהדורה 1


הוצאת מהדורה במקום עדכון נובעת מהצטברות שינויים משמעותיים בספר. חלקם תיקונים. חלק אחר הם תוספות ושינויים.

כך למשל, במהדורה 2 הושמט אחד הפרקים ממהדורה 1 ובמקומו הוספתי פרק על נושא אחר, שהתברר לי כי הוא חשוב יותר. 

אין לי אפשרות להבטיח שמי שרכש את מהדורה 1 יוכל לעדכן את ספרו בכל התוספות והתיקונים.

גם עליהם לבחור באחת משתי אפשרויות:

אפשרות 1: להוריד את העדכון (ראו פסקה אחרונה בפוסט)

הם צריכים לבדוק האם השינויים והתוספות רלוונטים גם עבורם? שינויים רלוונטיים הם יכולים להדפיס ולהצמיד לדף המתאים בספר.

צריך לשים לב לכך שלא בהכרח מספרי העמודים ומספרי הפרקים והסעיפים זהים לאלה שכתבתי ומתייחסים למהדורה 2.


אפשרות 2: שליחת הודעת דוא"ל לדוא"ל שלי

את ההודעה יש לשלוח לכתובת הדוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com ולכתוב שמבקשים עותק עדכני של מהדורה 2.

אשלח להם העתק מעודכן של הספר.

 

 הורדת העדכונים


להורדת העדכונים לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...