יום שלישי, 28 באפריל 2020

דרך חדשה להפצת ספרי הברידג' שלי

כתבתי שלושה ספרי ברידג' המיועדים למתחילים. 
שלושת הספרים עוסקים בהכרזות. שלושתם מבוססים על אותו עיקרון: פשוט והגיוני. זו הסיבה שמושג זה מופיע גם בשמם.

את הספר השלישי שלי "הכרזות סאלם למתחילים פשוט והגיוני" אני שולח בפורמט של PDF ללא תשלום בגלל משבר הקורונה.
לפרטים: בחינם בגלל המצב: הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני. אני ממשיך להפיץ אותו לכל דורש ללא תשלום.


הספר הראשון והשני


הספר הראשון הוא "הכרזות למתחילים פשוט והגיוני".

הספר השני הוא "הכרזות התערבות למתחילים פשוט והגיוני".
קהל היעד העיקרי של שני הספרים האלה הוא תלמידים הלומדים בפעם הראשונה להכריז. 
תלמידים שלי יכולים לבחור לקבל כל שיעור בנפרד באמצעות דוא"ל או לרכוש את הספר. 
בספר יש גם תרגילים ופיתרונות תרגילים וכמה דברים נוספים, כגון הסבר התפיסה על פיה כתבתי את הספר ומילון מונחים. 

עד עכשיו דרך ההפצה הייתה מהכותב לקונה ללא ריחוק חברתי. המעוניין בספר נפגש איתי. שילם עבורו 50 שקלים וקיבל את הספר וקבלה על התשלום.

מכירת ספרים בימי קורונה


נסיבות הריחוק החברתי הקיימות מחייבות דרך אחרת למכירת ספרים. 
אופן המכירה החדש הוא כדלקמן:

1. המכירה היא באמצעות משלוח הספר בדוא"ל בפורמט PDF.
מי שמעוניין לרכוש אותו צריך לפנות אלי באמצעות דוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com 

2. מחיר הספר הוזל ל-30 שקלים.
מורים לברידג' שרוכשים אותו במרוכז למספר תלמידים ישלמו 20 שקלים עבור כל העתק.

הסיכון שאני לוקח על עצמי


כמי שעוסק גם בניהול סיכונים אני מבין את הסיכון באופן החדש בו אני מוכר את הספר.

הסיכון העיקרי הוא שיהיו אנשים שיפיצו את הספר לחבריהם ללא אישורי וללא הסכמתי וללא תשלום. 

אמצעי ההגנה שנקטתי אינם עונים על הסיכון באופן מלא. אצטרך לשמור על יושרם של מרבית הקונים. 

 יום עצמאות שמח!!!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...