יום ראשון, 12 ביוני 2022

הספר הרביעי שלי

 

ממש היום (12.6.2022) סיימתי לכתוב את ספר הברידג' הרביעי שלי.

עכשיו צריך לעבור עליו ולמצוא שגיאות ולתקן אותן לפני שאני מפרסם אותו. 

זוהי הזדמנות להזכיר את שלושת הספרים שכבר כתבתי שבכותרתם "פשוט והגיוני".


הספר הראשון והשני הכרזות למתחילים


שני הספרים מכוונים לנישה ספציפית: תלמידים שלומדים בפעם הראשונה הכרזה בברידג'. 

הם התפתחו באופן טבעי משיעורים שלי ששלחתי בדוא"ל לתלמידים שלמדו אצלי.

הנסיון המצטבר עזר לי להבין אילו נושאים לכלול בספר ואילו לא וכיצד להסביר את הנושאים באופן המובן לתלמידים.

הוספתי בכל אחד מהספרים תרגילים ומילון מונחים.

הספר הראשון נקרא "הכרזות למתחילים פשוט והגיוני"

המהדורה הנוכחית היא מהדורה 3.

הספר השני עוסק בהכרזות התערבות. הוא נקרא: הכרזות התערבות למתחילים פשוט והגיוני.

המהדורה הנוכחית היא מהדורה 2.

אפשר לקנות את שני הספרים הללו במהדורה מודפסת או בפורמט של PDF.

 

הספר השלישי הכרזות סלאם למתחילים אבל לא רק


למרות שהספר השלישי נקרא "הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני", בכלל לא בטוח שהוא מיועד למתחילים בלבד. חלק מהפרקים הם ברמה מתקדמת יותר.

היו כבר שחקני תחרויות, שאמרו לי שהם לא הכירו כמה דברים המופיעים באותם פרקים.

מי שלומד להכריז הכרזות סלאם, נמצא בשלב מתקדם יותר ממי שלומד את ההכרזות הבסיסיות למתחילים ואת הכרזות ההתערבות הבסיסיות.

הספר הזה נכתב בהתחלת מגפת הקורונה, המלווה אותנו עד היום. 

בגלל הנסיבות אני נותן אותו ללא תשלום לכל מי ששולח לי הודעה בדוא"ל שהוא מעוניין בספר. 

המהדורה הנוכחית היא מהדורה 2. ניתן לקבל אותו רק בפורמט של PDF.

ברור לי שעבור שחקני תחרויות חסרים הרבה נושאים חשובים. בעתיד אולי אשלים אותם ואוציא ספר בתשלום. 


הספר הרביעי


כאמור, הסתיימה כתיבת הספר הרביעי. ברגע שהוא יהיה בשל להפצה, אספר באיזה נושאים עוסק הספר. 

כרגע אתן רק פרט אחד על הספר. 

בשמו אין את המילים "פשוט והגיוני" וחלקים רבים בו חורגים מהרמה המתאימה למתחילים.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...