יום שני, 13 באפריל 2020

בחינם בגלל המצב: הספר הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני

בגלל המצב הנוכחי הצפוי להימשך, לפחות מבחינת הריחוק החברתי, עוד זמן ארוך, החלטתי לשלוח את הספר לכל דורש ללא תשלום. 
כל מה שצריך לעשות זה לשלוח אלי הודעת דוא"ל אל כתובת דוא"ל  avi.rosenthal@gmail.com ולבקש לקבל אותו בפורמט של PDF. 

תישלח  מהדורה ראשונה משופרת עם מבוא ותוספת דוגמאות.
הספר מיועד לשחקנים מתחילים. 

כפי שכתוב באופן בולט בספר, אין להפיץ את הספר ללא קבלת אישור ממני!!!

לפרטים על הספר קראו:


ספר חדש: הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני



תוכן העניינים של הספר הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני   

ההקדמה לספר הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני 

 מבוא ל"הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני"  



מדוע לא להפיץ את הספר ללא אישורי?


אני מנהל רשימה של מקבלי הספר הכוללת שם וכתובת דוא"ל. 
רק אלה שברשימה יקבלו ממני עדכונים:

1. בכל ספר יש טעויות ויש דברים קטנים הניתנים לשיפור. אני מניח שגם בשלי. אלו שברשימה עשויים לקבל דיווח עליהן
אני מנהל רשימה של בעיות שנמצאות בספר. מבעיות הגהה קטנות ועד לבעיות גדולות יותר.
כמובן אני גם מתקן אותן. 

אני לא אשלח הודעה על כל אותו חסרה או חילופי אותיות אבל אם אגלה טעות מהותית, אשלח הודעה מידית.


2. מהדורות חדשות


כאשר מצטבר צורך בשינויים רבים אני מוציא מהדורה חדשה. כך למשל, באחד הספרים האחרים שלי החלפתי פרק שלם. הגעתי למסקנה שנושא הפרק לא תורם לקוראים ולעומת זאת יש נושא חשוב יותר שעליו לא כתבתי פרק. במהדורה חדשה הוחלף הפרק. 
רק מי שברשימה יקבל הודעה על מהדורה חדשה.

 


   


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...