יום שישי, 31 ביולי 2015

מדוע אני כותב על 46% בתחרות ארצית


היום עשינו שותפי ואני 46% בתחרות ארצית של מועדון בית בלגיה בירושלים. לא אירוע שכותבים עליו בדרך כלל. כותבים על תחרויות ארציות בהן עושים 60% או 65% ובוודאי על תחרויות בהן עוברים את ה-70%. אני כותב לפעמים גם על תחרויות בהן שותפי ואני עושים פחות מ-40%. 

אבל מה יש לכתוב על תוצאה של לא הרבה מתחת ל-50% בתחרות ארצית ברמה לא גבוהה במיוחד?

הפרטנר שלי
אם תלחצו על הקישור: תוצאות התחרות הארצית של בית בלגיה, תגיעו לתוצאות התחרות.  תלחצו על השם שלי או על השם של השותף שלי: יאיר פישלר. אל תסתכלו כמה נקודות בינלאומיות, נקודות ארציות ונקודות מקומיות יש לי.

תסתכלו על כמה נקודות יש לשותף שלי. יש לו 2 נקודות מקומיות. אין לו אף נקודה ארצית ואין לו אף נקודה בינלאומית.

זו הפעם הראשונה שהשותף שלי השתתף בתחרות ארצית. מדובר בתלמיד שלי. יאיר למד אצלי ברידג' בבית ספר שחקים לילדים מחוננים. הוא זכה עם שותפו במקום שלישי בתחרות מיני ברידג' עם שליט ביום בתי הספר בפסטיבל הברידג' בתל-אביב בשנת 2014.

התחרות היום הייתה התחרות הארצית הראשונה בחייו. יאיר הוא ילד מוכשר בכלל ומוכשר במיוחד בברידג'.

כל ילד שלומד אצלי ברידג' ורוצה לשחק בתחרות במועדון, יכול לשחק איתי בפעם הראשונה שהוא משחק במועדון. אני לא גובה על זה תשלום. הרעיון הוא "לרכך" את ההתנסות שלו במצב חדש ואולי מאיים של תחרות עם שחקנים ותיקים. בפעמים הבאות הוא יכול לשחק עם חבריו במועדון. 

הילדים שרוצים לשחק הם לרוב הילדים היותר מוכשרים. אם הם מבקשים אני משחק איתם פעמים נוספות במועדון.  

גם מבוגרים שלמדו אצלי קורס, זכאים לשחק איתי פעם אחת במועדון ללא תשלום. איתם הפעמים הבאות, אם יהיו כאלה, הן שיעור פרטי. 

מדוע תחרות ארצית?
עם ילד שהוא גם מוכשר, גם משקיע ואני מתרשם מהפוטנציאל שלו, אני מוכן לשחק גם בתחרות הארצית הראשונה שלו, על מנת לעזור לו להתקדם.

בחלט נהנתי לשחק עם יאיר, ששיחק יפה והכריז יפה בהרבה ידיים. כמובן רמת הידע המוגבלת וחוסר הניסיון הביאו גם לשגיאות. היינו במרחק של שתי שגיאות מהנקודה הארצית הראשונה שלו. יאיר עולה לכיתה ח'. כנראה שהוא עוד ישיג תוצאות הרבה יותר טובות.

להזכיר לכם
בתחרות הארצית הראשונה שלי עשיתי כ-42%. זו הייתה תחרות סימולטנית ארצית. קראו על יד בה השגנו תוצאה מצוינת, ועל יד בה בגלל טעות של מתחילים שלי קיבלנו Bottom ארצי. קראו עליהן בפוסט: מן הפח אל הפחת או הקלאבים של התחרות הארצית הראשונה שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...