יום ראשון, 2 ביוני 2019

כמה חבל שלא זכרתי את Josephine וכן נזכרתי בפייטרו פורקה


לא ממש הצטיינתי בתחרות לזוגות מעורבים בפסטיבל בה כל כך הצלחתי בשנה שעברה.
לא עברנו אפילו את ה-50%. היו נסיבות מקלות: השותפה שלי לא הייתה לגמרי בריאה. את האחריות על השגיאות שלי אני לוקח ללא קשר לשותף או לשותפה. 

בתחרות זכו אילן ברקת ונטלי סעדה לפני אורן לידור ואילנה לונשטיין. במקום השליש סיימו דוד כהן ומיכל חכמי מירושלים. 
לתוצאות המלאות לחצו כאן.

אני מכיר את קונבנציית Josephine אבל השימוש בה כל כך נדיר שדווקא כשהייתי צריך להשתמש בה שכחתי אותה.

מדובר ביד 11 במושב הראשון בתחרות הזוגות המעורבים.




דרום פתח 1. שתי קריאות Pass ותורי להכריז אם היד היפיפייה במזרח. הכרזתי 2. זוהי קונבנציית Michaels המראה לפחות 5-5 בסדרות המייג'ור. יריב שאל את השותפה שלי: מה משמעות ההכרזה שלי? תשובתה: לפחות 5-5 בסדרות המייג'ור. אין ספק השותפה זכרה והבינה. 

השותפה הכריזה 4הקפיצה הזו הראתה יד חזקה והתאמה ב- כנראה שיש לה ארבעה קלפים או יותר ב-
סביר להניח שיש לה לפחות את אחד מהנכבדים ב-.

יש רק שלושה חוזים שאפשר להיות בהם. סביר מאוד שצריך להיות בחוזה של סלאם.

כשאין לה A ואין לה K
במקרה זה, שהסתברותו נמוכה, Josephine תביא לכישלון החוזה.

כשאין לה A או אין לה K

כשיש לה A ויש לה K
אני לא ממליץ לשחק בחוזה של 7 המבוסס על עקיפה כשיש לשותפה את ה-A.

האופן בו הכרזתי 

כאמור ג'וזפין נשכחה ולכן החלטתי להראות Control ב-. בגובה 5 מראים רק Control ראשון. אם תהיה לי הזדמנות הראה גם Control ראשון בגובה 6 ב-

במקרה זה השותפה שלי תקבל תמונה מלאה של היד המפלצתית שלי עם שני voids. ותבין שעליה להכריז 7 אם יש לה A וגם  K.  

חזרה לפייטרו פורקה

זה לא היה קורה בחיים לשותפה שלי לו הייתה בריאה אבל היא קראה Pass.

הפכתי לכרוז בחוזה של 5 כשלי יש void בסדרת השליט. נפלתי חמש פעמים.

מזל שלפחות כן מזכרתי בפייטרו פורקה, שחקנה האגדי של נבחרת איטליה ואמרתי לשותפה הנרגשת והמתנצלת שלא קרה כלום וממשיכים ליד הבאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...