יום שישי, 19 ביוני 2020

ברידג' מידע ושיעורים: מה בחינם ומה בתשלום?

לפני הרבה שנים שילמנו על כל דבר. העולם השתנה ואפשר גם לקבל דברים ללא תשלום ישיר. 
מאז הופעת מודל ה-Open Source אפשר לקבל תוכנה, ולא רק תוכנה, בחינם

מודל אחר הוא שימוש בגרסה מצומצמת ללא תשלום וגרסה מורחבת בתשלום. 
כולנו משתמשים בתוכנת gmail ללא תשלום. ארגונים רוכשים גרסה מורחבת בתשלום.

כל זה הוא הקדמה לכך שגם המודל העסקי שלי בברידג', בכלכלת המשפחה ובניהול סיכונים הוא מודל שבו יש דברים שאני נותן ללא תשלום. 

באופן טבעי פוסט זה מתמקד בברידג'.
בפוסט זה אציג שתי רשימות: רשימת הדברים החינמיים שאפשר לקבל ממני ורשימת התוצרים שקבלתם כרוכה בתשלום.


ללא תשלום

1. פוסטים בבלוג שלי: ברידג' שלא היכרתם 

2. פוסטים במדור הברידג' באתר JOKOPOST: מדור הברידג' 

3. ערכים שכתבתי בויקיפדיה העברית: לדף המשתמש שלי בויקיפדיה העברית 

4. הספר הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני. לפרטים: בחינם בגלל המצב: הספר הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני

5. סרטונים בערוץ שלי באתר YouTube

בתשלום


1. שיעורים וקורסים פרונטליים

2. שיעורים באינטרנט
בזום ו/או ברידג' מודרך באתר BBO.

לפרטים: אני מלמד ברידג' באינטרנט - אתם מוזמנים להצטרף


3. חדש!!! שיעור פרטי ליחיד או לזוג באינטרנט 

4. הספרים: הכרזות למתחילים פשוט והגיוני והכרזות התערבות למתחילים פשוט והגיוני.
לפרטים:  דרך חדשה להפצת ספרי הברידג' שלי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...