יום רביעי, 29 בדצמבר 2021

עדכונים לספרים שלי

 

שני ספרי הברידג' הראשונים שלי הם "הכרזות למתחילים פשוט והגיוני" ו"הכרזות התערבות למתחילים פשוט והגיוני". הספרים האלה מבוססים על שיעורים שלימדתי בקורס מתחילים. הם נמכרו בהתחלה רק לתלמידים שלי. כשהיה ביקוש נוסף הם נמכרו גם לאחרים. 

בתחילת מגפת הקורונה. הפצתי אותם גם בדרך חדשה: באמצעות שליחת הספר בפורמט של PDF למי שהזמין אותו ושילם עבורו. 
כמובן, שעלות ספר מקוון זולה יותר. 
 

הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני

 
מגפת הקורונה גרמה לשינויים גדולים בחיי כולנו. גם בחיי. המשבר המורכב הזה הביא אותי ללמוד יותר על ניהול משברים וגם להרצות על הנושא
 
בין השאר אני מלמד ברידג' גם מרחוק. בגלל המשבר, שפגע בקהילת הברידג' הישראלית, החלטתי להפיץ ללא תשלום את הספר השלישי שלי: "הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני". 
זהו כבר ספר מתקדם יותר המיועד לא רק מתחילים. יש בספר פרקים המתאימים גם לשחקנים המשחקים בתחרויות.
 

עדכונים גדולים

 
היות שאני גם מלמד על פי הספרים, אני מקבל פידבק ומוצא גם שגיאות. כשאני מבין שיש מקום לשינויים מהותיים אני מוציא מהדורה חדשה. כך למשל, במהדורה השנייה של הספר "הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני" הוספתי פרק. 
 

תיקונים

 
אני מוצא גם שגיאות קטנות יותר: תקלדות, ניסוח לא בהיר, קלף חסר בידיים לתרגול וכיו"ב. 
כל שגיאה כזו נרשמת.
כשמצטברות הרבה שגיאות כאלה אני שולח לאלה שרכשו או קיבלו את הספר ממני תיקונים. 
 
בימים הקרובים אשלח תיקונים למהדורה השנייה של הספר "הכרזות התערבות למתחילים פשוט והגיוני". 
 

הספר הרביעי שלי

 
אני מתקרב לסוף כתיבת ספר רביעי. כאשר אסיים אותו אעדכן את קוראי הבלוג.
 
 
שנה אזרחית חדשה טובה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...