יום שני, 26 ביוני 2023

פסטיבל הברידג' הבינלאומי בתל אביב מתחיל היום

 


היום (27.6.23) מתחיל פסטיבל הברידג' הבינלאומי השנתי בתל-אביב.

הפעם מדובר בפסטיבל מקוצר שיסתיים בשבת ה-1 ביולי. 

כהרגלי, אני משתתף ברוב התחרויות. 

כמו בשנים הקודמות אנסה לדווח לקוראי הבלוג על אירועים מעניינים בפסטיבל שנחשפתי אליהם. 

מאחל לכולנו פסטיבל מוצלח.


המטרות האישיות שלי בפסטיבל השנה


אני כבר לא צעיר. 

ביום האחרון של הפסטיבל אהיה בן 72. 

כבר יותר קשה לי להשיג תוצאות טובות מכפי שהיה לי לפני כמה שנים.

המטרות שלי הן יותר צנועות משבעבר.

המטרות הן:

1. להנות

2. להשיג לפחות שתי נקודות בינלאומיות שחסרות לי לדרגה הבאה. 

חסרות לי גם כמה עשרות נקודות ארציות, אבל אותן הרבה יותר קל לי להשיג.

3. להשתלב בין מקבלי הפרסים לפחות באחת התחרויות.

לא בטוח שזה ריאלי, אבל אף פעם אי אפשר לדעת.

אשמח אם זו תהיה מתנת יום הולדת בתחרות זוגות IMP. 


תזכורת לכמה דברים מעניינים שקרו לי בפסטיבלים קודמים





עוד משהו קטן

בכל אחד מהבלוגים שלי יש מקום לפוסט אורח. אם מישהי או מישהו תרצה או ירצה לכתוב פוסט אורח על משהו בפסטיבל אפשר לשלוח לי את הפוסט באמצעות מסמך Word או בפורמט אחר של RTF. 

אני מפרסם פוסטים שנראים בעיני ראויים בשמו ובאחריותו של מי שכתב, ללא עריכה שלי.

הדוגמה האחרונה היא פוסט שפורסם בימים אלה בבלוג שלי על כלכלת המשפחה.

פוסט אורח: אלי שלו: למה חשוב לבדוק את הביטוחים שלנו דווקא בגיל השלישי?

 




 

תגובה 1:

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...