יום חמישי, 13 באפריל 2017

מדוע לא אשתתף השנה באליפות הארץ לסניורים?


תפיסת העולם שלי ביחס להשתתפות בתחרויות היא כדלקמן:

1. בעדיפות ראשונה תחרויות גדולות: אליפויות הארץ, פסטיבלים בינלאומיים בארץ וכדומה.

2. בעדיפות שנייה תחרויות ארציות.

3. בעדיפות שלישית תחרויות מקומיות במועדונים.

כשאני משתתף בתחרות מהסוג הראשון אני שואף לסיים ראשון או לפחות להופיע בצורה מכובדת. המשמעות של המושג "בצורה מכובדת" היא תוצאה טובה בגמר א', כשבתחרות יש גמר א'. 
כמעט תמיד אני רחוק מהשאיפות שלי משום שהרמה שלי עדיין לא מספיק טובה. 

כשאני משתתף בתחרויות מהסוג השלישי בהרבה מקרים התוצאה לא מענינת אותי. 

אז מדוע השנה לא השתתפתי/אשתתף בשתי אליפויות הארץ? אולי
אתם כבר יודעים מדוע לא השתתפתי באליפות הארץ לזוגות מעורבים.

בפוסט זה אספר לקוראים, שלא אשתתף גם באליפות הארץ לסניורים (שחקנים מעל גיל 60). בעבר כבר שיחקתי פעמיים בגמר א' של תחרות זו. 
הסיבה אינה אותה סיבה שבגינה לא השתתפתי באליפות הארץ לזוגות מעורבים. אין לי בעיה למצוא שותף מתאים לתחרות זו.

הסיבה במקרה זה היא ששלב חצי הגמר מתקים ב-19 במאי. בדיוק באותו יום בצהריים מתחתן מישהו שמספיק קרוב אלי על מנת שלא אוותר על החתונה שלו.

האם זה אומר שלא אשתתף בשלב המוקדמות?
בהסתברות של יותר מ-90% לא אשתתף. כפי שקראתם בתחילת הפוסט, אני משתתף במוקדמות על מנת לעלות לשלבי הגמר, לעלות לגמר א' ולהשיג בו תוצאה מכובדת. 

במקרה זה יכול להיות חריג. אם תהיה לי שותפה, שאפשר לבנות איתה שותפות ארוכת טווח לתחרויות לזוגות מעורבים, אשחק בתחרות. אתיחס אל התחרות כמו אל תחרות ארצית רגילה וכאל הכנה לתחרויות זוגות מעורבים עתידיות.

שותפות פוטנציאליות ברמה סבירה ובעיקר עם רצון ויכולת להתקדם ולהשקיע מוזמנות לפנות אלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...