יום שני, 25 ביוני 2018

תחרות קבוצות BAM: הישג מעבר לציפיות



ביום ראשון השגתי את התוצאה שהיא אולי הכי טובה שלי בפסטיבל הברידג' בתל אביב כשחנה גיא ואני סיימנו במקום השישי בתחרות לזוגות מעורבים.

כבר זכיתי במקום ראשון בתחרות בפסטיבל בפעם הראשונה ששיחקתי בו, אבל זה היה בתחרות לדרגות נמוכות מאז ועד התחרות ביום ראשון הייתי רק פעם אחת בעשירייה הראשונה: מקום עשירי בתחרות זוגות גברים לפני מספר שנים. 
גם תחרות זוגות גברים לא תחרות נחשבת במיוחד כי היא תחרות קצרה של מושב אחד בלבד.

בתחרות קבוצות BAM לפני שנתיים נורית ואלכס גלאון, רן בן אפרים ואני הצלחנו. 
הפעם ההצלחה הייתה מרשימה יותר כשנכנסנו לעשירייה הראשונה וסיימנו במקום התשיעי. 
במקום הראשון סיימה קבוצה הולנדית ואחריה קבוצת אילן ברקת, שבה שחקני נבחרת ישראל בעבר בהווה ובמקום השליש סיימה פולין.  לתוצאות המלאות לחצו כאן.

זהו ללא ספק הפסטיבל המוצלח ביותר שלי. בכל תחרות עברתי את הממוצע ופעמיים נכנסתי לעשירייה הראשונה.

אכתוב עוד פוסט על התחרות הזו כשיהיה לי זמן על מנת לקבל פרופורציות נכונות. הפוסט יהיה על שלושה המושבים בתחרות בהם הייתי מרוכז ושיחקתי היטב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...