יום שבת, 1 ביולי 2023

פסטיבל הברידג' בתל אביב: כישלון בתחרות הזוגות המעורבים

 

ביום שישי ה-30 ביוני התקיימה תחרות הזוגות המעורבים. שותפתי ואני כשלנו והשגנו תוצאה גרועה של 46.77%. 

לפני שאסקור את התחרות מהזווית שלי אני חייב התנצלות על טעות גדולה בפוסט הקודם. 

בטעות לקחתי את תוצאות אחד המושבים של גמר א' של תחרות הזוגות הפתוחה במקום את התוצאה הכוללת. הטעות תוקנה. לקריאת הפוסט המתוקן לחצו כאן

תודה למיכה עמית וגיא ממן שהסבו את תשומת ליבי לטעות.


תחרות הזוגות המעורבים


בתחרות הזוגות המעורבים זכו אם ובנה דניאלה ואלון בירמן, שניהם כבר שיחקו בנבחרות ישראל. במקום השני סיימו רות ערמי ואלון לזר ובמקום השלישי שחקן נבחרת ישראל עמי זמיר ואורנה גל-לוי. 

לתוצאות המלאות לחצו כאן.


לדעתי, זו הייתה התחרות ששיחקתי בה הכי טוב עד כה, למעט יד נוראה אחת שבה עשיתי טעות נוראה של חוסר תשומת לב (0% באשמתי). לשחקן ברמה שלי אסור לעשות טעויות כאלה. 

היו בתחרות הרבה ידיים מעניינות שאכתוב עליהן פוסטים. לצערי, אני יותר מדי עסוק היום על מנת לעשות את זה. אסתפק ביד אחת.

חוץ מזה, זה הזמן להינות קצת ביום ההולדת שלי. 


האם לנסות שותפות אחרת בוזוגות  מעורבים?


אני מאוד מיודד ברמה האישית עם השותפה שלי בתחרות הזוגות המעורבים. 

בעבר הרחוק הגענו פעם אחת לגמר א' של אליפות הארץ לזוגות מעורבים והיו לנו גם הישגים טובים אחרים באירועים מרכזיים של הברידג' הישראלי. 

בתקופה האחרונה יש בעיקר כישלונות באירועים כאלה. 

אני שוקל לבחון שותפות אחרת באליפות הארץ לזוגות מעורבים ובפסטיבלים בתל אביב ובאילת. 

כמובן שבכל מקרה אמשיך לשחק איתה בתחרויות ארציות. 

זה לא סוד שבעבר גם היו מקרים שהיא העדיפה לשחק במסגרות כאלה עם שותפים אחרים.


יד אחת מהתחרות לזוגות מעורבים


לא בכל יום אני משיג תוצאה של 99% נגד שחקן בנבחרת ישראל הפתוחה. מדובר בחוזה מוכפל של 5 שביצעתי נגד יוסי רול ואתי שחר.


היד

כולם לא פגיעים


ההכרזה

אחרי שתי הכרזות של צפון ומזרח יוסי רול הכריז 1. הכרזתי 2

צפון הכריזה 2. השותפה שלי הכריזה 3

ההכרזה מראה תמיכה בסדרה שלי, אבל בגובה 3 מחייבת יותר ממינימום. 

רול הכריז 4הכרזתי 5

יוסי רול הכפיל. הוא ספר שלוש לקיחות בידו. שתיים ב- ואחת באמצעות ה-A. גם ה-K עשוי להיות לקיחה. 

הינחתי שאפול בחוזה של 5, אבל חשבתי שהיריבים יוכלו לבצע חוזה של 5

הינחתי שאפול פחות מ-3 פעמים ואשלם 100 נקודות או 300 נקודות, לעומת 420 נקודות במקרה של ביצוע חוזה של 4.


משחק היד


כששלוש הלקיחות התבררו כשתיים בגלל הקלף היחיד ב- בידי, קלפי ה- התחלקו ובעיקר עקיפות ב-♥  שמצליחות וגם עקיפה ב- שמצליחה, לא התקשיתי לבצע את החוזה. אחרי שחתכתי את ה- השני שיחקתי . רול זכה ב-A. הוא שיחק  קטן מידו. לא התפתתי לקפוץ ב-A. זכיתי ב-Q בדומם. משכתי  גבוה בו זכיתי בידי. כשעקיפה ב-T הצליחה המשכתי בעקיפה נוספת. חזרתי לידי באמצעות לקיחה ב-

אחרי עקיפה שלישית ב- ביצעתי את החוזה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...