יום שני, 16 בנובמבר 2015

מקום ראשון בסימולטנית ארצית


בני ניר ואני סיימנו במקום ראשון בתחרות הסימולטנית הארצית בחודש נובמבר. לתוצאות לחצו כאן. בתחרות השתתפו 899 זוגות מכל הארץ. היות שבימים אלה מתקיים פסטיבל הברידג' הבינלאומי באילת, השתתפו גם שחקנים מחו"ל המשתתפים בפסטיבל. 

תחרות ארצית סימולטנית היא תחרות המתקיימת מספר פעמים בשנה. בכל המועדונים בארץ משחקים באותו זמן את אותן חלוקות קלפים ואת התוצאות משווים מול כל המשתתפים בכל הארץ.

הבן שלי שיחק נפלא. אני הגעתי עייף, אחרי חמש שעות נסיעה מאילת, בה שיחקתי בשתי תחרויות בפסטיבל. עשיתי כמה שגיאות, שאחת מהן שגיאה קשה שלא מתאים לשחקן ברמה שלי לעשות אותה.

זו הפעם השלישית שבה אנו מסיימים בין עשרת הזוגות הראשונים בתחרות סימולטנית ארצית. הרבה יותר התרגשתי מהפעם הראשונה בה סיימנו במקום השביעי, מאשר מהפעם הזו בה סיימנו במקום הראשון.
אז היינו שחקנים שמשחקים פחות משנתיים ברידג'. היום אנחנו כבר משחקים כעשר שנים.

מהתחרות אביא לכם דווקא יד בה הצלחנו פחות (קיבלנו עליה כ-3% ברמת המועדון), לאחר הכרזה נועזת של יו"ר עמותת מועדון ירושלים, נפתלי מיכאלי.



ניתוח ההכרזה של רם סופר בחוברת שונה לגמרי ממהלך ההכרזה בשולחן שלנו. סופר מציג את מהלך ההכרזה לאחר פתיחה של Weak two. אצלנו פתחה דורית מיכאלי 2 שמשמעותו 2 Multi.

אנחנו משתמשים בשיטה האנגלית Dixon להגנה מפני פתיחות של 2 Multi.

ניר הכריז 2, המניח שלפותחת יד חלשה עם שישה קלפים ב-. נפתלי מיכאלי הכריז 3. ההכרזה מראה יד חזקה עם התאמה ב-. הכפלתי. משמעות הכפל היא הזמנה למשחק מלא ב-.

דורית הכריזה 4. ניר 4. נפתלי הכריז הכרזה נועזת של 6. הבנתי הכרזה זו כהכרזת הקרבה. עם שני קלפי A בסדרות צדדיות לא נותר לי אלא להכפיל. ניר זכה ב-A. כשראה את הדומם לא נותר לו אלא לשחק . ה-A שלי נחתך ביד הכרוז ולאחר משיכת שליטים נזרקו כל המפסידים על קלפי ה- מהדומם.





  

תגובה 1:

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...