יום שישי, 22 ביוני 2018

פסטיבל הברידג' הבינלאומי - תחרות הקבוצות המעורבות: הנקודה הבינלאומית הראשונה של השותפה שלי


היום נפתח פסטיבל הברידג' הבינלאומי בתל אביב. התחרות הראשונה הייתה תחרות הקבוצות המעורבות (בכל זוג גבר ואישה. בכל קבוצה שניים או שלושה זוגות). 
לפני כמה שנים הציעו לי לשחק עם רינה רוטברט. בשיחה בינינו היא סיפרה לי שאין לה אף נקודה בינלאומית והיא צריכה נקודה בינלאומית אחת על מנת לקבל את הדרגה הבאה.

אמרתי לה שאם היא תשחק איתי, היא תקבל נקודה בינלאומית. 

התחרות הראשונה ששיחקנו ביחד הייתה סיפור הצלחה. סיימנו במקום רביעי בתחרות ארצית דו-מושבית במרכז הברידג' בירושלים. בתחרות כזו אי אפשר לקבל נקודה בינלאומית.
ההמשך היה פחות מוצלח. בכל התחרויות שבהן ניתן לקבל נקודות בינלאומיות לא הצלחנו להשיג נקודה בינלאומית.

בתחרות הקבוצות המעורבות בשנה שעברה היינו מקום אחד מתחת למקום בו מקבלים נקודה בינלאומית. אני שיחקתי טוב באותה תחרות. רינה הפסידה את הנקודה הבינלאומית בגלל טעות שלה ש"מכרה" ביצוע חוזה של 5 במצב פגיע, נגד עדי אסולין ואלירן ארגלזי

תחרות הקבוצות המעורבות השנה
בשנה שעברה שיחקתי טוב. השנה לא שיחקתי טוב. עשיתי לפחות שלוש טעויות קשות. אחת מהן בלתי סבירה לחלוטין. 
התחלנו את התחרות גרוע כשהפסדנו בארבעת המפגשים הראשונים מתוך שמונה מפגשים. היינו במקום קרוב למקום האחרון. 
לאחר ההפסדים היא אמרה לי שאת הנקודה הבינלאומית שהבטחתי לה, לא נשיג בתחרות הזאת.
אני כבר למוד ניסיון ולכן אמרתי לה: "בואי נחכה עד סוף התחרות". 

החצי השני של התחרות
את החצי השני פתחה הקבוצה שלנו בסערה בניצחון של קצת יותר מ-3:17.
למרות טעות קשה שלי באחת הידיים' בה שילמנו יותר מסלאם. על ניסיון יצירתי וטיפשי שלי להקריב במצב ירוק (לא פגיע נגד יריבים פגיעים), על מנת למנוע סלאם של 6, שנראה בר ביצוע לפי ההכרזה, ניצחנו במפגש נוסף בהפרש גבוה. גם את יתר המפגשים ניצחנו בהפרש גבוה.

לא תיארנו לעצמנו שהקבוצה שלנו תקבל נקודה בינלאומית. אם תסתכלו בתוצאות באמצעות לחיצה על הקישור הבא, תראו שסיימנו במקום ה-31 מתוך 85 קבוצות וקיבלנו נקודה בינלאומית.  

כל הכבוד לרינה על קבלת הנקודה הבינלאומית ועל הבטחת קבלת הדרגה. זה שהיא עשתה את זה ביום בו אני שיחקתי רע, מעיד שהיא שיחקה טוב והיא ראויה להשגת הנקודה הזו.

מהניסיון שלי ממרום 25  הנקודות הבינלאומיות שצברתי עד היום, לא כולל היום, אני יודע שאחרי הנקודה הראשונה מגיעות נקודות נוספות.

מחר יום חדש ועמוס שבו גם תחרות זוגות IMP. 
בפסטיבל שבו משחקים כל יום או כמעט כל יום במשך שבוע, אצל רוב השחקנים יש תנודות קיצוניות ברמה.

אני מקווה למחר טוב יותר מהיום.



    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...