יום שישי, 28 בספטמבר 2018

התחרות לזכר יוני אראל: כרטיסי השתתפות לפסטיבל הים האדום

גם השנה, כמו בכל שנה במשך כמה עשורים, יתקיים בחודש נובמבר  פסטיבל ברידג' בינלאומי באילת. השנה יתקיים הפסטיבל בתאריכים 8-18 בנובמבר.

את הפסטיבל מארגנת משפחת בירמן בשיתוף עם מלונות ישרוטל. השנה צפוי הרכב משתתפים חזק במיוחד משום שאליפות אירופה לקבוצות אלופות (European Bridge Leage) תתקיים באילת בתאריכים 8-10 בנובמבר. 

באליפות הזו משתתפות 12 קבוצות אלופות בארצות מובילות בברידג' האירופי. חלק מהמשתתפים הם שחקנים ברמות הגבוהות ביותר בקנה מידה עולמי.
המארגנים מעריכים שחלק ממשתתפי אליפות אירופה לקבוצות יישארו באילת וישתתפו בתחרויות בפסטיבל. 

היום נערכה התחרות לזכר יוני אראל ז"ל. בתחרות זכו מושיקו מיוחס ושושנה רום לפני שי מורג ופז כץ ונוגה סדן ואבי חיות. 
השותפה שלי ואני השגנו תוצאה בינונית של 51% אחרי מושב ראשון טוב ומושב שני גרוע במיוחד. לתוצאות המלאות לחצו כאן.

יוני אראל ז"ל

יוני ז"ל היה חברי לקורס מורי ברידג' ונווט בחיל האוויר. יוני נפטר ליד שולחן הברידג' בפסטיבל הברידג' הבינלאומי באילת לפני שנתיים. 
מיד לאחר הפסטיבל כתבתי פוסט לזכרו שבו כתבתי על האיש ועל היכרותי איתו.

לקריאת הפוסט לחצו: יוני אראל - להכריז ♠7 ולמות.

מחווה יפה

בפוסט ביקרתי את מארגני הפסטיבל על כך שלאחר מותו לא הקדישו דקת דומיה או כמה מילים לזכרו בטקס הסיום של הפסטיבל ובתחרויות שהתקיימו אחרי מותו.

לא הייתי היחיד שביקר אותם.
אני שמח לציין שהשנה עשה דוד בירמן, יו"ר הפסטיבל, מחווה יפה לזכרו של יוני. מנצחי התחרות לזכר יוני אראל מקבלים כרטיסי השתתפות חינם בתחרות בפסטיבל.

ועוד משהו בקשר ליוני ז"ל

כמה חודשים אחרי שכתבתי את הפוסט לזכרו של יוני מצלצל הטלפון שלי. על הקו אדם שאני לא מכיר. 
הוא מספר לי שהוא מזועזע ממותו של יוני ורק מהפוסט שלי ידע על מותו. האיש סיפר לי שהוא היה טייס בחיל האוויר והיה ביחד עם יוני במלחמת יום הכיפורים. 

לא הייתי צריך שיגיד לי שהוא מזועזע. הזעזוע ניכר בטון הדיבור שלו. הוא ניסה לברר אצלי כיצד יוני נפטר אבל בעיקר רצה לדעת טלפון של המשפחה על מנת לבקר אצלה. 

הפניתי אותו לדורון ידלין, שיוני ז"ל שיחק במועדון שלו. 
אין לי ספק שהוא קיבל את פרטי ההתקשרות של המשפחה וביקר אצלה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...