יום ראשון, 2 ביוני 2019

זוגות IMP: היהלום שהיה שווה הרבה יותר מנקודה אחת


בפוסט הקודם סיפרתי על תחרות ה-IMP בה שיחקתי בפעם הראשונה בחיי עם רופא השיניים שלי, ד"ר נחום מילגרטר. 

ביד מספר 14 במושב הראשון היה מזרח הכרוז בחוזה של 3NT.



לאחר שתי קריאות Pass פתח מערב ב-1. שותפי קרא Pass.  מזרח הכריז 1NT. מערב הכריז 2 מזרח הכריז 2NT. מערב הכריז 3NT שהיה החוזה ששוחק.

נאמן למה שאני מלמד את התלמידים שלי, הובלתי בסדרת המייג'ור הארוכה שלי, שלא הוכרזה על ידי אחד היריבים.

הובלתי ב-6. ה-K של שותפי כוסה על ידי ה-A של מזרח. 
במקום למשוך ארבעה סיבובי , החליט הכרוז לנסות עקיפה ל-T. במטרה שצפון יזכה ב-K וימשיך ב-נחום זכה ב-J.

עכשיו בא המהלך היפה במשחק. נחום שיחק את ה-7 מתחת ל-A ול-K.

הכרוז שחשב שאחד משני הנכבדים הנ"ל אצלי שיחק נמוך. 

זכיתי ב-J. זנחתי את פיתוח סדרת ה-. אני יודע שה-Q אצל הכרוז וה-K אינו כניסה ליד כשה-A בדומם אחריי. המשכתי ב-. צפון זכה בעוד ארבע לקיחות בסדרה זו להפלת החוזה פעמיים.

תגובה 1:

  1. נחום מילגרטר היה בזמן לימודיו באוניורסיטה העברית והדסה מהשחקנים הטובים בין הצעירים.הוא היה חבר בנבחרת המיתולוגית של האוניברסיטה בברידג(רמי קוק,בני אלנבוגן ועוד)
    ,שניצחה פעמיים את נבחרת הטכניון עם לב-רומיק וכוכבים נוספים לעתיד.
    נחום הצטיין במשחק היד ובהגנה

    השבמחק

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...