יום שלישי, 17 בנובמבר 2020

שיעורי ברידג': אתם בוחרים את הנושא וההיקף

לפני זמן לא רב קיבלתי הודעת דוא"ל משחקן ברידג'. הוא שאל אותי שאלות ביחס לאחת הקונבנציות החשובות בברידג'. הוא הסביר כיצד הוא משחק אותה וביקש הדרכה על האופן שבאמת צריכים לשחק אותה. הוא כתב בתחילת ההודעה, שאם אני מוכן לענות לשאלות, הוא יודה לי אם אעשה זאת. 

כתבתי לו שאני תמיד מוכן לענות לשאלות כאלה. עניתי לשאלות, כולל לשאלה: היכן אפשר לקרוא יותר על הקונבנציה הזו? 
במקרה זה מדובר בשחקן שבאמת יקרא על הקונבנציה הזו, כולל במקורות ראויים הכתובים בשפה האנגלית. 

הפנייה הזו העלתה את המחשבה שכנראה אותו שחקן אינו היחיד שחסר לו ידע. 
לא כל אחד יהיה מוכן לחפש מקורות ראויים ולקרוא אותם בעברית וקל וחומר באנגלית ולכן אני מציע שיעורי זום על כל נושא שתבחרו.


התהליך


1. מי שמעוניין בשיעור או מספר שיעורים קצרים (עד חצי שעה כל שיעור) על נושא מסוים כותב אלי לדוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com.

2. אני קובע מועד.
הפונה יכול לציין מועדים אפשריים מבחינתו.

3. אני מפרסם בקבוצת הפייסבוק רוצים ללמוד ברידג' וייתכן גם במקומות נוספים.

4. המעוניינים שולחים לי הודעת דוא"ל ומשלמים 20 שקלים באמצעות אפליקציית תשלום בנקאית: Bit של בנק הפועלים, Paybox של בנק דיסקונט, Pay של בנק לאומי. האופן בו משלמים לי הוא לפי מספר הטלפון שלי 054-4480616. 

5. מי שישלח הודעת  דוא"ל וישלם באמצעות אפליקציית התשלום הבנקאית יקבל קישור למפגש הזום. 

6. במידה שמדובר בנושא, שבו יש יותר מהרצאה אחת, סכום התשלום משתנה ל-20 שקלים כפול מספר השיעורים. יתקבלו קישורים למפגשי הזום לפני כל שיעור. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...