יום שני, 9 באוגוסט 2021

מוקדמות גביע המדינה הכל יכול לקרות בברידג': האם אתם מאמינים שאתם תהיו הכרוז?

 

לאחר All Pass עם 24 נקודות הגיע הזמן לעוד יד לא שגרתית.

ישבתי במערב. היו לי 9 נקודות. הסדרה הארוכה שלי היא . החמישייה שלי לא איכותית: J9852. שני היריבים שחקנים יותר טובים ממני (רוני הרצקה-אמנון רוסלר). הם מכריזים והשותף ואני מכריזים Pass כל הזמן. בחרתי לא להכריז הכרזת אוברקול משום שהחמישייה לא איכותית ואוברקול הוא Lead Directing

 

היריבים משתמשים במוסכמת  Two Ways Checkback Stayman כשהמשיב מראה יד מזמינה למשחק מלא. 

 

האם הייתם מאמינים שאני אתערב בהכרזת 2

האם הייתם מאמינים שאני אהיה הכרוז? 

האם הייתם מאמינים שאבצע את החוזה עם לקיחה עודפת? 

 

ההכרזה


צפון הכריז 1. דרום 1. צפון 1NT. דרום הכריז 2. לשאלתי, היריבים הסבירו שהם משחקים Two Ways Checkback Stayman

הכרזת 2 מזמינה למשחק מלא.

הכרזת 2 מחייבת למשחק מלא. 

צפון הכריז 2. הייתה התראה שעל פי השיטה הוא מחויב להכריז 2. להפתעתי הרבה דרום הכריז Pass. הייתי האחרון להכריז. זה ממש לא נראה כאילו לדרום יש יד מזמינה. החלטתי לפתוח את המכרז ולהכריז 2.

 

היד המלאה

הסבר

 

הכרזת  ה-Relay של 2 חשובה. היא מאפשרת שימוש בהכרזה המזמינה גם עם יד יותר חלשה ואורך בסדרת ה-

אגב, גם בבמוסכמת XYZ , שאני משחק, חייבים להכריז 2 אחרי הכרזת 2 המזמינה למשחק מלא. בדיוק מאותה סיבה שתיארתי לעיל.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...