יום רביעי, 26 ביולי 2017

לא רק ישראל עד גיל 16: גם ישראל עד גיל 21 סיימה במקום השני באליפות אירופה


ממש לפני יציאתי לחופשה בחו"ל כתבתי על הצלחתה של נבחרת ישראל עד גיל 16, שסיימה במקום השני באליפות אירופה.
באותו זמן נמשכו עדיין תחרויות אליפות אירופה לצעירים עד גיל 21 (Schools) ואליפות אירופה לצעירים עד גיל 26 (Juniors). החופשה שלי הייתה טיול בסלובקיה בה התקימו תחרויות אליפות אירופה לצעירים. 
הגעתי לעיירה Samorin בה התקיימה אליפות אירופה לצעירים על מנת לאסוף את הבן שלי, שחקן נבחרת ישראל עד גיל 26, שהצטרף אלינו לטיול בהרי הטאטרה, ושמעתי על התוצאות.

נבחרת ישראל עד גיל 21 זכתה להישג מרשים. היא סיימה במקום השני עם 456.26 נקודות ניצחון (Victory Points) מעט אחרי נבחרת שוודיה שצברה 456.41 נקודות ניצחון.
לתוצאות המלאות לחצו כאן.   
בנבחרת עד גיל 21 שיחקו שחף אביטל ואסף יקותיאלי, עילאי בנירי וניר חוטורובסקי ואביב זייטק ותומר לונשטיין. שני האחרונים היו שחקני נבחרת ישראל עד גיל 16 שזכתה בשנה שעברה באליפות העולם.  

נבחרת ישראל עד גיל 26 הצליחה פחות וסיימה במקום השביעי לתוצאות לחצו כאן
בנבחרת עד גיל 26 שיחקו אורן טולדנו וליאור אורמן, עמי זמיר ואמיר עציון ובן בסקין וניר רוזנטל.

הנבחרות עד גיל 16 ועד גיל 21 ישתתפו באליפות העולם. הנבחרת עד גיל 26 תלויה בחסדיה של נבחרת מאפריקה או מדרום אמריקה על מנת להשתתף באליפות העולם. 
רק שש הראשונות באליפות אירופה מעפילות לאליפות העולם. בדרך כלל יש נבחרת אפריקאית או דרום אמריקאית המוותרת על השתתפות באליפות העולם ואז משתתפת גם השביעית באליפות אירופה. 

בסיבוב אחרון נגד הקבוצה החזקה ביותר
נבחרות ישראל בשתי קבוצות הגיל שיחקו בסיבוב האחרון נגד נבחרת שוודיה. בשתי קבוצות הגיל זכתה שוודיה במקום הראשון. בשתי קבוצות הגיל ניצחה ישראל את שוודיה.
יש הבדל מהותי בין שני הניצחונות. נבחרת שוודיה עד גיל 21 ניסתה להשיג את התוצאה הכי טובה משום שהייתה סכנה ממשית,  שתאבד את המקום הראשון. בכל זאת נבחרת ישראל גברה עליה בכל זאת ולא הייתה רחוקה מזכייה במקום הראשון.
בקבוצת הגיל המבוגרת יותר הבטיחה שוודיה את מקומה הראשון סיבוב אחד לפני הסוף. ברור שהייתה אצלה ירידת מתח. נדמה לי, שהסיכויים לניצחון של ישראל עליה, לו התוצאה הייתה חשובה לה, הם נמוכים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...