יום שני, 3 בספטמבר 2018

שנה חדשה - קורסים חדשים

אני ותלמידיי בבית ספר "שחקים" עם הגביעים בהם זכו באליפות בתי הספר
לפני מספר שנים.   

בתחילת ספטמבר, לפני יומיים, התחילה שנת לימודים חדשה. בקרוב יתחילו גם לימודי ברידג' בבתי ספר ובמסגרות שונות אחרות.

בפוסט זה אספר על הקורסים שאני אתחיל ללמד בקרוב, מותנה בהרשמה.

שלוש קבוצות של גמלאי האוניברסיטה העברית

בשנה הראשונה לימדתי רק קבוצת מתחילים. בשנה השנייה והשלישית לימדתי מתחילים ומתקדמים. השנה צפויה להתווסף קבוצת ביניים: סיימו קורס מתחילים ועדיין לא בשלים למתקדמים. 
המתחילים ילמדו את חוקי המשחק, טכניקות בסיסיות ומאמצע השנה גם הכרזות למתחילים.
קבוצת הביניים תתחיל בלימוד ההכרזות הבסיסיות שלא הספיקו ללמוד בשנה שעברה
המתקדמים משחקים ברידג' מודרך ומדי פעם לומדים שיעורים על נושא לבקשתם או על נושא שבמהלך המשחקים התברר שהם אינם מכירים אותו.
השנה אני מתכנן ללמד קצת יותר על הנושא שבדרך כלל לא מלמדים אותו: הגנה.

הלימודים בגבעת רם בימי שלישי בבוקר. הרשמה במזכירות הגמלאים בטלפון: 02-658-6655.

תלמידי בית ספר יסודי יפה נוף בירושלים

בשנה שעברה לימדתי בבית ספר יפה נוף. גם השנה אלמד בו, בכפוף למספר נרשמים מספיק. התלמידים יקבלו כנראה שיעור הדגמה לפני שיחליטו האם הם מעוניינים ללמוד ברידג'.

מסגרת ייחודית

זו מסגרת שאינה פתוחה להרשמה חופשית של כל המעוניין. בשלב זה איני מעוניין לנדב פרטים. אם וכאשר יהיו מספיק נרשמים, אספר לקוראי הבלוג. 

בבתים פרטיים

מתארגנות שתי קבוצות מתחילים אחת במבשרת ירושלים ואחת בירושלים עצמה. אפשר לקבל פרטים אצלי ולהירשם אצלי בטלפון: 054-4480616.

מספר משתתפים מינימלי הוא ארבעה.
אם יהיו בירושלים יותר מ-8 או 10 אקיים את הקורס בויצו בבית הכרם.

מעט על עצמי

מורה מוסמך לברידג' מטעם ההתאגדות הישראלית לברידג'. שחקן ברידג' בדרגת רב אמן. 
יש לי ניסיון רב כמורה לברידג'. לימדתי במועדונים, בבית ספר למחוננים ובבתי ספר רגילים, קבוצה מעורבת של תלמידי תיכון וקשישים בבית ספר, במתנ"סים, בלשכת עו"ד בירושלים. 

מרבה לכתוב על ברידג'. 
תוכלו להכיר אותי יותר עם תקראו פוסטים בבלוג הזה: ברידג' שלא היכרתם.  

תוכלו לראות את הצדדים המרתקים והיפים של משחק הברידג', גם אם אינכם מכירים את המשחק, אם תקראו את מדור הברידג', שאני כותב באתר JOKOPOST. 

אני כותב על ברידג' גם בויקיפדיה העברית ומדי פעם בירחון של ההתאגדות הישראלית לברידג'.

הניסיון הרלוונטי שלי בהוראת מחשבים (בנוסף לעבודתי בשטח בתחום זה) הוא במספר רב של מכללות ובלימודי החוץ של הטכניון.

התואר הראשון שלי בסטטיסטיקה מהאוניברסיטה העברית אף הוא רלוונטי, משום שברידג' הוא משחק שמבוסס גם על הסתברויות. 

התואר השני בפסיכולוגיה רלוונטי משום שעסקתי בלימודים לא מעט בנושאים של קבלת החלטות, ובברידג' מקבלים החלטות רבות בתנאי אי-וודאות.

לאחרונה קיבלתי הסמכה בינלאומית בניהול סיכונים ואני מלמד קורס בתחום זה. גם בברידג' קיימים סיכונים וחשוב לנהל אותם נכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...