יום שבת, 26 באוקטובר 2019

"אתה זה שכותב פוסטים מסובכים שאני לא מבין"

בפוסט קודם סיפרתי לקוראים על התחלה לא מוצלחת של הקבוצה שלי במפגש הראשון של ליגה א' במחוז הדרום.
היום התקיים בקיבוץ גלאון המפגש השני בו שיחקנו נגד ארבע קבוצות נוספות. בו זמנית התקיימו באותו מקום משחקי ליגה ב' בבתים 7 ו-8. 

באחת ההפסקות דיברתי עם שחקן מליגה ב' שאיני מכיר. הוא אמר לי שאני נראה לו מוכר. "אולי מכתיבת הבלוג?" שאלתי.
הוא ענה לי שאכן כך והמשיך במשפט שבכותרת זו. 
שאלתי אותו האם הוא מודע לזה שצבעי הריבועים בראש פוסט מתארים את רמת השחקנים להם מיועד הפוסט. הוא השיב בשלילה. 

קרוב לוודאי שהוא קרה כמה פוסטים המסומנים בצבע אדום, המיועדים לשחקנים ברמה גבוהה מרמתו. 
על סמך אותם הפוסטים הגיע למסקנה שבכותרת. 

לו היה קורא במקומם כמה פוסטים המסומנים רק בצבע ירוק, שחלקם נכתבו לבקשת תלמידים מתחילים שלי, היה מן הסתם מגיע למסקנה שמדובר בפוסט העוסק בברידג' ברמה נמוכה.  

לטובת אותו שחקן ולטובת אחרים שלא מודעים לקשר שבין צבעי הריבועים לבין רמת השחקנים להם מיועד הפוסט, אפנה את הקוראים לפוסט המסביר זאת: למי מיועדים פוסטים בבלוג זה? 

נ.ב

למי שמתעניין, ההמשך היום בליגה א' היה מוצלח יותר מההתחלה. לאחר שלושה ניצחונות בהפרשים גדולים והפסד בהפרש קטן לקבוצה שבמקום הראשון טיפסנו מהמקום השמיני עד למקום השלישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...