יום רביעי, 30 באוקטובר 2019

ספר חדש: הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני



ב-19 לאוקטובר כתבתי פוסט בו הבטחתי שבקרוב יצא ספר חדש בשם הכרזות סלאם למתחילים פשוט והגיוני. היום אני שמח לבשר לקוראי הבלוג שהספר הושלם ואתחיל להפיץ אותו.

בפוסט זה אתמקד באופן ההפצה. בפוסטים הבאים אנסה לתאר אותו קצת מעבר למה שתיארתי אותו בפוסט בו הבטחתי שיצא ספר. 

הספר יופץ רק בפורמט של PDF. לא אפיץ אותו כספר מודפס וכרוך. 
עלות הספר היא 30 שקלים אבל יהיו כאלה שיקבלו אותו ללא תשלום. 

אין להפיץ אותו לאחרים ללא אישור ממני.

על מנת לקבל אותו צריכים שלוח לי הודעת דוא"ל לכתובת הדוא"ל  avi.rosenthal@gmail.com
מי שישלם צריך לדעת גם את מספר הטלפון שלי: 054-4480616. 

אתאר את שלוש הדרכים לקבל את הספר.


דרך ראשונה: תלמידים שלי    

מי שהוא תלמיד שלי או היה תלמיד שלי יכול לקבל את הספר ללא תשלום.
כל מה נדרש ממנו זה לשלוח הודעת דוא"ל בה הוא מבקש לקבל את הספר.


דרך שנייה: תשלום באמצעות Paybox 



1. נכנסים לאתר של Paybox 

2. מקלידים את מספר הטלפון שלי

3. מקלידים את גובה התשלום (30 שקלים) ומקלידים את פרטי כרטיסי האשראי.

4. רצוי להקליד גם את שמכם ושהעסקה היא קניית הספר.

5. שולחים לי הודעת דוא"ל.

לאחר שאראה שהכסף נכנס לתיבה שלי אשלח לכם בדוא"ל את הספר ביחד עם העתק סרוק של קבלה. 


דרך שלישית: באמצעות הרשמה בבלוג שלי



הרשמה כמנוי דוא"ל לבלוג שלי

מי שנרשם כמנוי באמצעות דוא"ל לעדכונים בבלוג שלי מקבל את הספר ללא תשלום.
כיצד עושים זאת?

1. נכנסים לבלוג שלי

2. בצד ימין מופיעות אלמנטים שונים. 

3. מצאו את הרכיב שכותרתו היא "Follow by Email"

4. בשורה שמתחת הקלידו את כתובת הדוא"ל שלכם.

5. לחצו על כפתור ה-Submit באותה שורה.

6. שלחו לי הודעת דוא"ל.

לאחר שאראה שאתם מופיעים כמנויים באמצעות דוא"ל לבלוג אשלח לכם בדוא"ל את הספר. 

הרשמה כעוקב לבלוג

גם מי שנרשם כעוקב לבלוג מקבל את הספר ללא תשלום.

כיצד עושים זאת?

1. נכנסים לבלוג שלי

2. בצד ימין מופיעות אלמנטים שונים. 

3. מצאו את הרכיב שכותרתו היא "קוראים" ומתחתיו המילה "עוקבים" ומופיעות תמונות של העוקבים אחרי הבלוג.

4. לחצו על השורה שמתחת 

5. שלחו לי הודעת דוא"ל או צרו איתי קשר בדרך אחרת.


לאחר שאראה שאתם מופיעים כעוקבים לבלוג אשלח לכם בדוא"ל את הספר. 


קריאה מהנה ומועילה. 

אם תמצאו שגיאות בספר אל תהססו לפנות אלי. גם הערות יתקבלו בברכה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...