יום חמישי, 23 בינואר 2020

ההרצאה הראשונה שלי בלי התנסות במשחק

ב-15 ביוני תהיה ההרצאה הראשונה שלי על ברידג'. כשאני מדבר על הרצאה איני מדבר על שיעור הדגמה או שיעור ראשון בהם התלמידים מתנסים במשחק לבד או בזוגות על בסיס חלק קטן מחוקי המשחק. כמובן ששיעורים כאלה כבר העברתי מספר רב של פעמים. 

אני מדבר על הרצאה על המשחק ללא התנסות. כמובן שאשמח אם ההרצאה תעורר רצון לשחק ברידג' ולפחות חלק מהשומעים יבואו ללמוד ברידג' אצלי או אצל אחרים. 


האם זו תהיה ההרצאה הראשונה שלי או אולי ארצה קודם במקום אחר? איני יודע. הנחת העבודה שלי שזו תהיה הפעם הראשונה. 

כתיבה לכאלה שמשחקים ברידג' וכתיבה לכאלה שאינם משחקים


יש הקבלה בין הרצאה לבין כתיבה. את ההבדל בין שיעור ראשון בברידג' לבין הרצאה על ברידג' אפשר להבין מההבדל בין כתיבה לשחקני ברידג' לכתיבה המיועדת לכאלה שלאו דווקא משחקים ברידג'. 

מרבית הפוסטים בבלוג זה הם לשחקני ברידג'. מרבית הפוסטים שלי במדור הברידג' באתר JOKOPOST מיועדים גם לכאלה שאינם משחקים ברידג'.  

מי שיקרא פוסטים במדור הברידג' באתר JOKOPOST יקבל טעימה מתכני ההרצאה שאתן.

תגובה 1:

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...