יום שני, 6 באפריל 2020

שיעורי ברידג' באינטרנט






לאחר שהעברתי שיעורים ב-BBO לתלמידים שלומדים אצלי משום שבגלל הקורונה נמנעה האפשרות ללימודים פרונטליים אני בשל ללמד גם אחרים. 

המתכונת פשוטה: 

1. נדרשים ארבעה תלמידים לפחות.
במידה שיש יותר מארבעה הם מתחלפים ביניהם: ארבעה משחקים והאחרים צופים. המתכונת אינה מתאימה לקבוצות גדולות של יותר משמונה.

2. התלמידים נרשמים בחינם ל-BBO

3. קובעים איתי מועד לשיעור.

4. אני פותח שולחן לימוד.

5. התלמידים משחקים.

6. אני מעיר הערות רק לצופים במהלך ההכרזה והמשחק.

7. עם סיום משחק של יד. אני מעיר הערות מהותיות.

8. לאחר השיעור התלמידים מקבלים ניתוח של הכרזה ומשחק של הידיים. במידת הצורך אני מצרף קישור לחומר מקצועי רלוונטי. 

9. אפשר לשאול אותי שאלות לאחר השיעור ולאחר קבלת הניתוח של ההכרזה והמשחק.

9. מחיר לשיעור למשתתף 20 שקלים.

10. תלמידים שלי בעבר יקבלו שלושה שיעורים ללא תשלום.

אין התחייבות מראש למספר שיעורים. 

לפרטים פנו אלי בטלפון 054-4480616 או בדוא"ל: avi.rosenthal@gmail.com 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...