יום חמישי, 18 בפברואר 2021

איך שולחים ידיים ששיחקתם ב-BBO למורה שלכם?

 

מי שתלמיד שלי או היה תלמיד שלי, יכול לשאול אותי, במשך כל החיים שלי או שלו (מה שייגמר קודם), מתי שהוא/היא רוצה כל שאלה בנושא ברידג'. זה חלק מהתפיסה שלי כמורה.

גם לקוחות שלי בכלכלת המשפחה מרוויחים את הזכות הזו כשאני מבצע עבורם יעוץ. 

אני ממליץ לתלמידים שלי לשחק מחוץ לשיעורים. גם משום שהם נהנים מזה וגם משום שבאמצעות התנסות משפרים את רמת המשחק. 

אני מציע להם לשאול אותי שאלות על ידיים שהם שיחקו מחוץ לשיעורים אבל.... אני מבקש מהם לשלוח לי את היד ולא לשאול אותי שאלה המבוססת על מידע חלקי שהם זוכרים. 


בפוסט זה אסביר את האופן שבו אני שומר ידיים מה-BBO כתמונה במחשב שלי. 

ברור שיש גם טכניקות אחרות לשמירה. הטכניקה שאני משתמש בה מתאימה למערכת ההפעלה Windows של מיקרוסופט ומשתמשת בצייר תלת ממד, המגיע עם מערכת ההפעלה. 


שלב 1: הצגת היד ב-BBO


תרשים 1: מסך History




תוצאות הידיים ומידע נוסף מוצגים כשאתם לוחצים על לשונית History בצד ימין של המסך. 

את החלק הימני של המסך אתם יכולים לראות בתרשים 1 לעיל.


תרשים 2: הצגת אחת הידיים




לאחר שלחצתי על Board 1 הוצגו בתחתית החלק הימני של המסך הלוח ומהלך ההכרזה.

את החלק הימני של המסך אתם יכולים לראות בתרשים 2 לעיל.



שלב 2: לשמור את המסך  


לאחר שהצגתם את היד על המסך בשלב הקודם,  לוחצים ביחד על מקשי ALT ו-Print Screen בבת אחת. המסך נשמר.

שימו לב שנשמר המסך כלו ולא רק החלק הימני שהצגתי בתרשים 2.


שלב 3: פתיחת צייר תלת-ממד  


לוחצים על צייר תלת ממד.
מקבלים את המסך המופיע בתרשים 3.

תרשים 3: מסמך פתיחה של צייר תלת ממד


בתרשים 3 הצגתי רק את החלק המרכזי של מסך הפתיחה. זהו החלק שבו משתמשים לצורך שלנו.

לוחצים על הדבק ומקבלים את המסך הבא.

תרשים 4: המסך המלא שהודבק




שלב 4: בחירת החלק הרלוונטי


החלק היחיד מהמסך בתרשים 4 שמעניין אותנו הוא תיאור יד 1 בקצה הימני של המסך. 
נרצה לבחור רק אותו.

1. בשורה העליונה נלחץ על "צורות תלת ממד".

2. נלחץ על בשורה שמתחתיה על "בחר"

3. בעזרת העכבר נקיף את יד 1 ונראה שהיא ורק היא מסומנת בקו המקיף אותה כמתואר בתרשים 5.

4. נלחץ על "חתוך".

נקבל את תרשים 5 להלן.

תרשים 5: לאחר חיתוך



בראש העמוד כתוב: "תצוגה תלת ממדית" משמאל לכיתוב כתוב - אחריו יש סרגל ואחריו +. אחרי ה + כתוב הגודל באחוזים. 
ניתן להגדיל את התרשים.
ההמלצה שלי תגדילו ל-100% או ל-125% באמצעות לחיצה על +.

שלב 5: שמירה


1. לחצו על  "תפריט" בפינה הימנית של המסך.

2. לחצו על "שמור בשם"

3. לחצו על "תמונה"

תיפתח תיבה שבה תוכלו לקבוע את שם הקובץ ואת מיקומו במחשב ואת סוג הקובץ. 
הסוג שתבחרו הוא PNG. 

שלב 6: שליחה למורה


את התמונה תוכלו לצרף לדוא"ל או ל-Whatsapp שתשלחו למורה.

בהצלחה !!!!








  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...