יום שלישי, 16 בפברואר 2021

הובלות נגד חוזה ללא שליט

 

בשיעורים המקוונים האחרונים שלי אני מלמד על הובלות בחוזה ללא שליט.

סרטוני השיעורים מועלים לערוץ שלי ב-You Tube

אתם מוזמנים לצפות בהם:

הובלה בחוזה ללא שליט 

הובלה מרצף נגד חוזה ללא שליט 

הובלה נגד חוזה ללא שליט לאחר אוברקול של השותף 

הובלה נגד חוזה ללא שליט לאחר פתיחה של השותף בסדרת מייג'ור

הובלה נגד חוזה ללא שליט לאחר פתיחה של השותף בסדרת מיינור


שיעורים פרונטליים


לאחר שחלק גדול מהאוכלוסייה התחסן נגד קורונה והיציאה ההדרגתית מהסגר, אני פותח מחדש את האפשרות ללמוד אצלי שיעורים פרונטליים במסגרת פרטית. השיעורים מתקיימים בירושלים. 

פרטים בטלפון: 054-4480616


התנאים ללימוד במסגרת פרטית


1. אני מלמד רק כאלה שיש להם תעודת מתחסן.

2. הלימודים הם בקבוצות קטנות של ארבעה משתתפים.

3. לא חייבים להתחייב מראש על מספר שיעורים. 

מתחיליפ שאינם מכירים את חוקי המשחק מתחייבים ללמוד 8 שיעורים לפחות.

4. השיעורים יתקיימו בבתים פרטיים.
    רצוי במקומות עם איוורור כמו מרפסות.

5. אם תנאי מזג האוויר יאפשרו זאת, נלמד במקומות פתוחים.
גינות פרטיות או ציבוריות. בתי קפה עם חצר שאפשר לשבת בה וכיו"ב. 

השיעורים הפרונטליים, אינם מחליפים שיעורים מקוונים.


גילוי נאות


חוסנתי נגד קורונה ויש לי תעודת מתחסן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...