יום שני, 27 במאי 2024

פסטיבל הברידג' הבינלאומי בתל אביב בתאריכים 30 במאי - 5 ביוני 2024

 

כמו בשנים קודמות גם השנה מתקיים פסטיבל הברידג' הבינלאומי בתל אביב. 

ממליץ לשחקני ברידג' לבוא ולשחק בפסטיבל. 

גם בימים הקשים הנוכחיים. אולי גם כהזדמנות להפחתת המתח בגלל המצב. 

לפרטים לגבי התחרויות, ההרשמה אליהן, הפרסים ועוד ליחצו על הקישור והיכנסו לאתר הפסטיבל. 

השנה חוזר הפסטיבל למרכז אקספו בתל אביב אחרי שהתקיים בשנים האחרונות בהיכל שלמה בתל אביב. 

בנוסף, יש שינויים במתכונות התחרויות. 


גם השנה כמו בכל השנים הקודמות מאז שהתחלתי לשחק ברידג' אשתתף בפסטיבל. 

אשתף את קוראי הבלוג הזה במה שקורה בפסטיבל מהזווית האישית שלי.


המטרות שלי  


אני מגיע בעיקר כדי להינות ומקווה שזה יקרה.  

מטרות, שאנסה להשיג בפסטיבל:


1. לשחק בגמר א' בתחרות הזוגות המרכזית 

זוהי מטרה ריאלית שהושגה כבר מספר פעמים. למשל בשנת 2021 ובשנת 2022.


2. להשלים את הנקודות החסרות לי לדרגת רב אמן ארד

חסרות לי לדרגה הבאה 22 נקודות ארציות. 

יש לי כבר מספיק נקודות בינלאומיות ומספיק נקודות מקומיות על מנת לקבל את הדרגה הבאה. 

בהתחשב בכושרי הלא טוב בתקופה האחרונה זו משימה קשה. 

קרוב לוודאי, שאם לא אשיג כמה נקודות בינלאומיות לא אעמוד בה. 

כבר היו דברים מעולם, בשנת 2018 קיבלתי 8 נקודות בינלאומיות בפסטיבל הברידג' בתל אביב


התחרויות שבהן טרם מצאתי שותפים


1. תחרות הקבוצות המרכזית

אם נמצא זוג מתאים להקמת קבוצה, אשחק בתחרות עם ד"ר נחום מילגרטר.


2. תחרות קבוצות BAM

לאחר ששותפי הקבוע, רן בן-אפרים, ואני לא מצאנו זוג מתאים, החלטנו לותר על התחרות הזו ולהתמקד בתחרויות הזוגות. 

אחרי זה נוצרו נסיבות, שבגלל היעדרות לא צפויה של שחקן מקבוצה אחרת, יש שחקן ברמה גבוהה מרמתי, שמוכן לשחק איתי בתחרות הזו. 

אם נמצא זוג, להקמת קבוצה נשמח לשחק.


באופן אישי, אני לא חושש לשחק בקבוצה עם זוג לא חזק במיוחד. 

ניצחון ב-IMP אחד (אז זה נחשב כתיקו) בתחרות קבוצות מעורבות בשנת 2014, כשאני עדיין הייתי שחקן לא מנוסה, יכול להבהיר מדוע. 

שיחקתי עם שחקנית ששיחקה בתחרויות אחה"צ במועדון בירושלים וכמעט לא שיחקה בתחרויות ארציות. בשולחן השני שיחק רב אמן כסף עם ספונסרית.

נגדנו שיחקו דוד בירמן ודניאלה בירמן. בשולחן השני שיחקו בקבוצה השנייה אלון בירמן והילה לוי, אז עדיין שחקני נבחרות צעירות של ישראל. 

אני מאוד גאה על ה-IMP האחד ש"גנבתי" מהם משום שהכרזתי אחרת מאלון בירמן על סמך משהו שקראתי בספר של מייק לורנס

לקישור לפוסט על היד הזאת: 


להרוויח IMP אחד ביושר.


שיהיה לכולנו פסטיבל ברידג' מוצלח ורגוע. 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...