יום שלישי, 3 במרץ 2015

מה תכריזו? מסקנות סופיות


בפוסטים הקודמים שאלתי: כיצד הייתם מכריזים? ועניתי: 

פתרון שאלת ההכרזה עם שישה קלפים בכל אחת מהסדרות האדומות, לאחר ששמעתי את דעתם של אחרים, כולל שחקנים ברמה גבוהה במיוחד. במהלך כתיבת הפוסט, קיבלתי תגובה מוסתרת משחקן ברמה גבוהה במיוחד, שממנה למדתי משהו חדש.  בתגובה הוצעה לי הכרזה שלא הוצעה קודם.


למדתי שכשמשחקים בשיטת ההכרזה 2 על 1 מחייבת למשחק מלא, הכרזה בקפיצה של הסדרה הרביעית מעידה על כוח בסדרה הרביעית (הכרזה ללא קפיצה מעידה על חולשה בסדרה, כפי שידעתי ואני מניח שמרבית הקוראים יודעים).

המסקנות שלי הן:

1. ההכרזה הטובה ביותר היא 4.

2. הכרזה של 3 היא הכרזה טובה, בתנאי שאתם מבינים נכון את הבעייתיות ויודעים להמשיך להכריז נכון.

3. יתר ההכרזות שהוצעו לי וההכרזה שאני בחרתי במשחק, הרבה פחות טובות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...