יום שלישי, 10 באוקטובר 2023

הבחנה בין 8 קלפים בסדרת שליט ל-9 קלפים בסדרת שליט: מוסכמות מקובלות

 

בפוסט קודם הסברתי מדוע יש הבדל משמעותי בין התאמה של 8 קלפים בסדרת שליט לבין התאמה של 9  קלפים בסדרת שליט. 

בנוסף הצגתי את שתי הפעמים הראשונות בהן תלמידי ברידג' בקורס מתחילים פוגשים את ההבחנה הזו.

בפוסט זה אציג כמה מוסכמות, ששחקנים רבים מהשורה משחקים אותן כאשר יש להם התאמה של תשעה קלפים בסדרת שליט.


Jacoby 2NT 


משיב לאחר פתיחה בסדרת מייג'ור מכריז עם לפחות 12 נקודות ולפחות ארבעה קלפים בסדרת המייג'ור שהוכרזה על ידי שותפו.


פוסטים בבלוג שלי על הנושא:

Jacoby 2NT



סרטון בערוץ שלי על הנושא:

Jacoby 2NT


Splinter 


הכרזה בגובה 3 ב- או בגובה 4 בסדרה אחרת. ההכרזה מתארת התאמה של תשעה קלפים קוצר בסדרה המוכרזת והזמנה לבדיקת היתכנות סלאם. 


פוסטים בבלוג שלי על הנושא:






סרטון בערוץ שלי על הנושא:

  

Splinter Bridge Convention

 

Bergen Raises


הכרזת סדרת מיינור של המשיב בגובה 3 אחרי שהפותח הכריז סדרת מייג'ור בגובה 1 מתארת יד עם התאמה של לפחות ארבעה קלפים בסדרת הפותח.

הכרזת סדרת ה- מבטיחה 7-9 נקודות.

הכרזת סדרת ה- מבטיחה 10-11 נקודות.


פוסטים בבלוג שלי על הנושא:





סרטון בערוץ שלי על הנושא:

Bergen raises




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...