יום שבת, 1 ביוני 2024

פסטיבל הברידג' הבינלאומי בת"א: תחרות הקבוצות המעורבות

 

בפוסט הקודם כתבתי על תחרות הזוגות המעורבים ביום חמישי, אתמול השתתפתי ללא הצלחה בתחרות הקבוצות המעורבות.

במקום הראשון זכתה קבוצת אלון בירמן (אלון בירמן ואמו דניאלה בירמן ושני צעירים מוכשרים קורן רטר וליה פטלקו). במקום השני קבוצת דולי קופלביץ (דולי קופלביץ והצעירים המוכשרים אופק סבח, עידו מושקוביץ, אדל פטלקו ותמר מושקוביץ שאיני מכיר אותה) ובמקום השלישי קבוצת אורן לידור (אורן לידור עם אילנה לונשטיין ורזאן מולכו עם יוסי אנגל). 

לתוצאות המלאות לחצו כאן. חבריי ואני בקבוצת אלימלך הובר, שבה שיתפתי פעולה שוב עם רות רסין, לא הצטייננו, בלשון של המעטה. סיימנו במקום ה-46 מתוך 58 קבוצות. 


למרות התוצאה הלא טובה, קיבלתי 2 נקודות ארציות עבור שני ניצחונות קבוצתיים. חסרות לי 19 נקודות כאלה לדרגה הבאה  חסרות לי 19 נקודות כאלה לדרגה הבאה


נדיר שאני כותב על ידיים מתחרות הקבוצות משום שמדובר בידיים מחולקות שהן עליהן תיעוד מסודר. 

גם הפעם לא אכתוב על ידיים מתחרות זו על אף ששיחקנו כמה ידיים מעניינות.


פסטיבל ברידג' הוא עומס גדול. משחקים כמעט כל יום ובמקרה שלי וגם של אחרים זה כרוך בנהיגה ובנסיעות. 

יש עליות וירידות ברמה בגלל עייפות. הצלחה יכולה לבוא אחרי כישלון ולהיפך. היום יום חדש בתחרות זוגות IMP. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...