יום שני, 20 ביולי 2020

פסטיבל הברידג' הבינלאומי המקוון בתל אביב: סיכום אישי

לאחר שכתבתי פוסט המסכם את פסטיבל הברידג' הבינלאומי המקוון הראשון בתל אביב אני מסיים את סדרת הפוסטים על הפסטיבל בפוסט המציג את הפסטיבל מנקודת מבט אישית שלי. 

אפשר לסכם את הפסטיבל מנקודת המבט שלי במילה אחת: כישלון

מזווית הראייה שלי כל פסטיבל בינלאומי בתל אביב שבו לא קיבלתי אף נקודה בינלאומית הוא כישלון. 
לא משנה עבורי שבפסטיבל הזה חילקו הרבה פחות נקודות בינלאומיות. 
בסיכום הכולל לא הייתה אף תחרות שאני ראיתי בתוצאה שהשגתי בה הצלחה. צברתי רק 5 נקודות ארציות. 

 בברידג', כמו בחיים, לפעמים זוכים לפעמים מפסידים. בשנת 2018 זכיתי להישגים מצוינים בפסטיבל. המשקפים רמה גבוהה מרמתי. השנה היו הישגיי נמוכים מרמתי הרגילה. ברוב המקרים ההישגים משקפים את הרמה האמיתית.


קישורים לכל הפוסטים על הפסטיבל









פסטיבל הברידג' הבינלאומי המקוון בתל אביב: האם זה אותו משחק? 




הכרזה של השלישי ולפעמים הרביעי לא מה שחשבתם

תגובה 1:

  1. אבי...לא נורא יהיו פסטיבלים יותר מוצלחים

    השבמחק

Featured post

יד השנה 2011: הלגמו במיטבו

 היד הבאה נבחרה בשנת 2011  כיד השנה  על ידי   The  International Bridge Press Association. זיא מחמוד כתב עליה, שהיא לא רק יד השנה, אלא ...